کد خبر : 16418
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 22:12

دعوای اتاق و دولت وارد فاز سوم شد

دعوای اتاق و دولت وارد فاز سوم شد
درحالی که وزیر صمت خبر از ابلاغ مصوبه شورای عالی نظارت بر اتاق ایران را می‌دهد، اتاق بازرگانی اعلام کرد: ابلاغیه‌ای از سوی شورای عالی نظارت به اتاق ایران واصل نشده است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ بیش از ۵ ماه است ؛ دولت رئیسی به صورت رسمی با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بر سر انتخاب حسین سلاح ورزی برای ریاست اتاق ایران در جدال است.

فاز اول این دعوا بر سر برگزاری نشست شورای عالی نظارت بر اتاق بود. نشستی که بعد از ۵ ماه بالاخره در یکم آبان برگزار شد و نتایج آن به نقل دولتی‌ها مشخص بود.

در فاز دوم این درگیری که دقیقا پس از پایان جلسه شورای عالی نظارت بر اتاق، آغاز شده بود؛ دولت و اتاق بر سر نتیجه جلسه جدال داشتند. دولتی‌ها می‌گفتند در شورا اعضا به برکناری سلاح ورزی رای دادند. اما اتاق و شخص سلاح‌ورزی اعلام کرد، این موضوع صحت ندارد.

حال در فاز سوم این درگیری، وزارت صمت اعلام می‌کند، مصوبه این شورا به اتاق ایران ابلاغ شده است. ولی در مقابل اتاق ایران تاکید کرد، مصوبه‌ای از سوی شورا به دست اتاق نرسیده است. حتی امروز (۱۰ آبان) به طور رسمی اتاق ایران اعلام کرد: پیرو خبر منتشر شده در خبرگزاری‌ها به نقل از وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در خصوص ابلاغ صورت‌جلسه‌ای- با محتوای نامشخص، احتمالاً با تنظیم خارج از جلسه و امضای دست‌گردان- از شورای عالی نظارت بر اتاق ایران، تاکنون یعنی ساعت ۱۵ روز چهارشنبه مورخ ۱۰ آبان‌ماه هیچ صورت‌جلسه‌ای به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران واصل یا ابلاغ نشده است.

منبع: اکو ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.