کد خبر : 5246
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1402 - 16:56

مهلت ثبت‌نام جاماندگان مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو تمام شد

مهلت ثبت‌نام جاماندگان مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو تمام شد
سایت سامان یکپارچه تخصیص خودروها که از دوشنبه شب (ششم شهریور ماه) برای سه درصد متقاضیان جامانده از مرحله دوم که در آن زمان نوبت دریافت کرده بودند اما خودروسازان ظرفیت تخصیص نداشتند، بازگشایی شده بود، ساعت ۲۰ شب گذشته (پنجشنبه) این مهلت پایان یافت.

به گزارش اقتصاد پرس؛ سایت سامانه تخصیص یکپارچه خودروها برای سه درصد از متقاضیان مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها که در آن زمان نوبت دریافت کرده بودند اما خودروسازان ظرفیت تخصیص نداشتند، از ساعت ۲۰ روز دوشنبه هفته‌ای که گذشت (ششم شهریور ماه) بازگشایی و فعال شد تا این افراد بتوانند با حفظ اولویت، برای انتخاب خودروی جدید و جایگزین از میان ۹ مدل از محصولات ارائه شده توسط دو خودروساز اقدام کنند.

این مهلت به مدت سه روز و تا ساعت ۲۰ شب گذشته (پنجشنبه ۹ شهریور ماه) وجود داشت و بدین ترتیب شب گذشته پایان یافت.

گفتنی است؛ با توجه به ظرفیت ایجاد شده توسط خودروسازان در پی افزایش تولید، متقاضیانی که در مرحله دوم سامانه فروش یکپارچه و نوبت‌دهی، هیچ خودرویی به آن‌ها تخصیص داده نشده بود، نیز می‌توانستند برای ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.

همچنین همه متقاضیان محصولات این دو شرکت خودروساز که موعد تحویل آن‌ها در فصول آتی یا سال ۱۴۰۳ نیز است، می‌توانستند در این بازگشایی خودروی انتخابی خود را با محصولی دیگر از محصولات همان شرکت جابه‌جا کنند.

این ثبت‌نام جدید از جهت انتخاب خودرو یا ویرایش خودروی انتخابی دارای شرایطی نیز بود.

یادآوری می‌شود: اواخر خرداد ماه که نتایج قرعه‌کشی نوبت‌دهی مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بر روی سایت سامانه مذکور بارگذاری شد؛ به ۹۷ درصد متقاضیانی که در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها ثبت‌نام کرده بودند، طبق برنامه زمان‌بندی تا پایان سال ۱۴۰۳ بر اساس برنامه تولید خودروسازان، تخصیص صورت گرفت، اما برای ۳ درصد متقاضیان که ثبت درخواست خودروهای CKD (محصولات خودروسازان خصوصی) داشتند، با توجه به محدودیت ایجاد شده و ظرفیت جذب نشده خودروسازان، تخصیص صورت نگرفت.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.