کد خبر : 23092
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 - 22:12

پرواز میلیاردی با هزینه پازارگاد حاشیه‌ساز شد!

پرواز میلیاردی با هزینه پازارگاد حاشیه‌ساز شد!

در روزهای گذشته خبر حضور بازدید یک‌ روحانی همراه با معاون وزیر نفت از مجتمع های پتروشیمی عسلویه حاشیه ساز شد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ در روزهای گذشته خبر حضور بازدید یک‌ روحانی همراه با معاون وزیر نفت از مجتمع های پتروشیمی عسلویه رسانه ای و بازتاب داشت که حواشی تازه از این بازدید ناگهانی در استان مورد توجه قرار گرفته است.

در خبرها در رسانه های استانی گفته شد روحانی که همراه یکی از مدیران نفتی در بازدید ها حضور دارد از افراد نزدیک دفتر مقامات در راس کشور است!

اما این بازدید ها که روش مرسوم و عادی ای در عسلویه است حالا دارای حواشی شده است! شنیده ها حاکی از ان است که به طرز عجیبی یک هواپیمای اختصاصی به مدت ۲ روز تمام در اختیار مدیران قرار گرفته تا بتوانند در آسایش تمام و به صورت اختصاصی در پرواز ماهشهر و عسلویه باشند که هزینه چند میلیاردی آن از جیب پازارگاد پرداخت شده است!

این در حالیست که استفاده از عنوان افراد و نام بردن از افراد راس کشور ضمن ایجاد هزینه سازی عملا این مقدار هزینه کردن را هیچ توجیهی نداشته و بر ابهام ماجرا بیشتر خواهد افزود که این سبک حضور با کدام سبک مدیریتی صورت گرفته است که آقای شیخان مدیرعامل پازارگاد به ان احتمالا تن داده است!

مجموعه پازارگاد مناسب است که برای شفافیت هر چه بیشتر در صورت صحیح نبودن این اطلاعات پیرامون این اتفاق واکنش نشان داده و افکار عمومی را از اصل ماجرا آگاه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.