کد خبر : 8204
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1402 - 14:06

زمین برای ساخت مسکن ملی فرهنگیان تامین شد

زمین برای ساخت مسکن ملی فرهنگیان تامین شد
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اراضی معرفی شده توسط وزارت آموزش و پرورش مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در صورت دارا بودن قابلیت لازم، به‌منظور ساخت مسکن فرهنگیان در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار گیرد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ از سازمان ملی زمین و مسکن، «ارسلان مالکی» در نشستی با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور و با تاکید بر اهمیت ویژه تامین مسکن برای فرهنگیان فاقد مسکن اظهار داشت: حل مشکل فرهنگیان اثراتی به مراتب بیش از سایر اقشار کشور دارد و برای ما از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خاطرنشان‌کرد: پیرو نشست مشترک با نمایندگان وزارت آموزش و پرورش در راستای تامین مسکن فرهنگیان، مقرر شد اراضی معرفی شده از سوی این وزارتخانه بررسی شود تا در صورتی که قابلیت ساخت مسکن داشته باشد در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار گیرد.

این مقام مسوول ادامه‌داد: در شهرهایی که وزارت آموزش و پرورش زمین نداشته باشد، سازمان ملی زمین و مسکن تلاش خواهد کرد تا تامین زمین برای مسکن فرهنگیان انجام شود.

وی اعلام‌کرد: در هفته‌های آتی انعقاد تفاهمنامه مشترک برای ایجاد وحدت رویه به‌منظور تامین مسکن فرهنگیان پیگیری خواهد شد.

مالکی بر ضرورت تعیین مدیر پروژه برای پیگیری امور مسکن فرهنگیان در استان از سوی اداره‌های آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: تعیین و معرفی این شخص برای تسریع در پیشبرد امور در استان‌ها بسیار ضروری است.

برپایه این گزارش، انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک برای تامین مسکن کارکنان دستگاه‌ها و نهادها از جمله سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی برای سرعت بخشیدن به اجرای طرح نهضت ملی مسکن بوده است.

ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.