کد خبر : 3652
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402 - 8:59

روزنامه جمهوری اسلامی:

ده بار می‌گوییم طلبمان را از فلان کشور گرفته‌ایم اما یازدهمین بار معلوم می‌شود درست نبوده

ده بار می‌گوییم طلبمان را از فلان کشور گرفته‌ایم اما یازدهمین بار معلوم می‌شود درست نبوده

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ما با عدل اخلاقی و صداقت فاصله گرفته‌ایم. به وعده‌هایمان عمل نمی‌کنیم، ده‌ بار می‌گوئیم طلبمان را از فلان کشور وصول کرده‌ایم ولی در یازدهمین بار معلوم می‌شود آنچه قبلاً گفته بودیم درست نبود.

به گزارش اقتصاد پرس؛ روزنامه جمهوری اسلامی از عدم صداقت سیاسی و اخلاقی در حکمرانی نظام جمهوری اسلامی ایران انتقاد کرده است.

به گزارش جمهوری اسلامی، اینکه امروز اصلی‌ترین مشکل حکمرانی خدشه وارد شدن به اعتماد مردم است به این دلیل است که ما با عدل اخلاقی و صداقت فاصله گرفته‌ایم. به وعده‌هایمان عمل نمی‌کنیم، ده‌ بار می‌گوئیم طلبمان را از فلان کشور وصول کرده‌ایم ولی در یازدهمین بار معلوم می‌شود آنچه قبلاً گفته بودیم درست نبود. به مردم می‌گوئیم فقط ۴ قلم کالا گران می‌شوند ولی در عمل مشخص می‌شود کنار این عدد ۴ باید چند صفر هم بگذاریم! می‌گوئیم دلار را از مبادلات تجاریمان حذف کرده‌ایم ولی اقتصادمان چنان به دلار گره خورده است که همه‌ چیز زندگیمان با دلار بالا و پائین می‌شود. می‌گوئیم زندگی مردم را به مذاکره و تحریم گره نمی‌زنیم ولی تحریم‌ها زندگی‌ها را چنان در غل و زنجیر محصور کرده‌اند که قدرت تحرک از همه سلب شده است و وقتی مختصر مذاکره‌ای با اینجا و آنجا صورت می‌گیرد، همه چیز متفاوت می‌شوند…

این روزنامه در ادامه نوشته است: این روش‌ها در حکمرانی و در تبلیغات و اطلاع‌ رسانی، اگر اثری هم داشته باشند به سرعت زایل می‌شوند. ما اگر خواهان خدمت به مردم هستیم باید حکمرانی را بر صداقت استوار و این واقعیت را باور کنیم که حکمرانی بدون صداقت و عدل اخلاقی، مثل خانه عنکبوت سُست ‌بنیان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.