کد خبر : 16262
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 - 23:47

ماجرای توقیف ۱۳۰ خودرو در یک شب چه بود؟

ماجرای توقیف ۱۳۰ خودرو در یک شب چه بود؟
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: در طرح برخورد با تخلفات شبانه ۱۳۰ دستگاه خودرو به پارکینگ منتقل شد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص آمار طرح برخورد با تخلفات شبانه در پایتخت توضیحاتی ارائه داد.

وی گفت: در طرح برخورد با تخلفات شبانه در پایتخت شب گذشته همکاران ما ۱۰ هزار و ۷۴۰ برگ اعمال قانون صادر کرده‌اند که از این آمار ۲۷۳۰ مورد فقط مربوط به اعمال قانون خودرو‌های حادثه ساز بوده است. همچنین ۱۳۰ دستگاه خودرو نیز به پارکینگ منتقل شده که این خودرو‌ها واقعاً رانندگانی پرخطر داشتند و پلیس به خاطر تأمین امنیت تردد و حفظ جان آن‌ها و دیگر رانندگان از ادامه حرکت آنان جلوگیری کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: پلیس با تخلفات شبانه در پایتخت که شامل تخلفاتی، چون لایی کشی و حرکات مخاطره آمیز و سبقت و سرعت‌های غیر مجاز، تخلفات خودرو‌های سنگین و نقص فنی در سیستم روشنایی است به جد برخورد می‌کند.

معابر ایمنی برای تردد شهروندان فراهم می کنیم

وی بیان کرد: رانندگانی هستند که حرکات مخاطره آمیز و حرکات نمایشی انجام می‌دهند و باعث تغییر مسیر خودرو‌هایی می‌شوند که در مسیر و لاین اصلی خود در حال حرکت هستند و باعث ایجاد حوادث جبران ناپذیری برای آنان می‌شوند و حادثه‌ای دردناک را رقم می‌زنند.

وی گفت: در طرح برخورد با تخلفات شبانه و تخلفات حادثه ساز همکاران بنده با این تخلفات در جهت ایجاد امنیت و آرامش رانندگان برخورد خواهند کرد تا بتوانیم معابر ایمنی را برای تردد شهروندان مهیا و فراهم کنیم.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.