کد خبر : 6381
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1402 - 20:54

ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی

ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور مسافران بازگشت خود را مدیریت کنند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ ایمان محرابی نیا گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده مرزن آباد را شاهد هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل آب اسک تا گزنک و محدوده بایجان، در مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان و گزنک ، در آزادراه قزوین – رشت حدفاصل منجیل تا رودبار – تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال(رفت و برگشت) را شاهد هستیم.

او می گوید: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج محدوده بوستان چیتگر – ترافیک نیمه سنگین در محور مهران – ایلام مسیر(رفت و برگشت) محدوده کمربندی مهران – ترافیک سنگین در محور ایلام – سرابله – حمیل محدوده تونل آزادی را شاهد هستیم.

تردد روان در محور مرز شلمچه – خرمشهر

او گفت: تردد روان در محور مرز شلمچه – خرمشهر، در محور مرز چذابه – بستان ، در محور مرز خسروی – قصر شیرین ، در محور مرز باشماق – مریوان و محور مرز تمرچین – پیرانشهر گزارش شده است.

محرابی نیا گفت: با توجه به ترافیک شدید در محورهای مختلف کشور مسافران بازگشت خود را مدیریت کرده و آخرین وضعیت ترافیکی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کنند.

او درباره آخرین وضعیت جوی هم گفت: وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.