کد خبر : 14909
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 11:02

این شرکت های هواپیمایی بیشترین تاخیر پرواز را داشتند

این شرکت های هواپیمایی بیشترین تاخیر پرواز را داشتند
معاون تولیدی سازمان بازرسی با هشدار نسبت به تأخیر مداوم پروازها، از عملکرد نامناسب شرکت‌های هواپیمایی در جابجایی مسافر انتقاد کرد و از اعلام اسامی ۱۰ شرکتی که بیشترین زمان تاخیر پروازی را دارند خبر داد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور؛ احمد اسدیان افزود: شرکت‌های ایران ایر، کارون، وارش، آتا ایر، چابهار ایر، آسمان، اروان، کاسپین، زاگرس و قشم ایر به ترتیب بیشترین زمان تأخیر را در شهریور ماه امسال داشته‌اند.

وی اظهار داشت: بررسی‌های میدانی سازمان بازرسی، گزارش‌ها و شکایات واصله به این دستگاه حکایت از نارضایتی مردم از تأخیر مداوم پروازها دارد و در راستای نظارت بیشتر بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و به منظور رعایت حقوق عامه و جلوگیری از تأخیرها به سازمان هواپیمایی کشوری هشدار داده شده است.

معاون تولیدی سازمان بازرسی با بیان اینکه متأسفانه برخی پروازها با تأخیر انجام می‌شود و این امر منجر به معطلی مردم در فرودگاه‌ها شده است، افزود: بر همین اساس سازمان بازرسی در راستای نظارت بیشتر بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و به منظور رعایت حقوق عامه و جلوگیری از تأخیرها به سازمان هواپیمایی کشوری هشدار داده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.