کد خبر : 18004
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 16:20

وزیر اطلاعات:

به لطف الهی و اقدامات انقلابی و جهادی دولت رئیسی امروز شاهد رشد اقتصادی، رشد تولید و کاهش تورم هستیم

به لطف الهی و اقدامات انقلابی و جهادی دولت رئیسی امروز شاهد رشد اقتصادی، رشد تولید و کاهش تورم هستیم

وزیر اطلاعات گفت: قدرت دولت در بحث اقتصادی و سیاست خارجی و مسائل اجتماعی بسیار حائز اهمیت است. به لطف الهی و اقدامات انقلابی و جهادی دولت آیت‌الله رئیسی امروز شاهد رشد اقتصادی، رشد تولید و کاهش تورم هستیم.

به گزارش اقتصاد پرس؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در همایش روسای حفاظت اطلاعات فرماندهی کل نیروی انتظامی با تأکید بر نقش مجموعه‌های حفاظت اطلاعات اظهار داشت: حفظ سرمایه اصلی هر مجموعه و دستگاه، نیروی انسانی است و موفقیت دستگاه‌های حفاظت اطلاعات با ایجاد تحول و تعالی و گام نهادن در مسیر آموزه‌های دینی که مورد تاکید رهبر عزیزمان است، مضاعف می‌شود، بنابراین باید مانند پیامبران هدایتگر باشیم و قرآن هدایت را با انذار، تبشیر، موعظه و حکمت همراه دانسته و این ابزار‌ها در مجموعه‌های حفاظت اطلاعات باید مورد توجه باشد. وزیر اطلاعات افزود: مجموعه‌های حفاظت اطلاعات از ارکان اصلی امنیت کشور هستند. در امنیت درونی، نظام به حفاظت‌ها وابستگی قطعی دارد و اقتدار خود را مدیون عملکرد هوشمندانه، فناورانه، عالمانه و مدبرانه حفاظت‌ها است. حفاظت‌ها می‌توانند نیروی انسانی ما را حفظ کنند، مخصوصاً در نیروی انتظامی که نیروی خط مقدم امنیت کشور است.

بخش هایی از اظهارات وزیر اطلاعات را در ادامه می خوانید:

وزیر خارجه آمریکا در منطقه مثل دوره‌گرد‌ها می‌چرخد و به دنبال راه‌حلی است تا با کمک بعضی از کشور‌ها در اقدام بعدی، ذره‌ای آبرو برای رژیم صهیونیستی بماند یعنی یک آتش‌بس آبرومندانه، بنابراین رژیمی که ادعا داشت بعد از عملیات علیه حماس به‌زودی پیروز منطقه است، اکنون دنبال آتش‌بس در قبال آزادی اسرا است و این موضوع را دنبال می‌کند که منطقه غزه را از حماس بگیرد.
محور مهمی که در آینده اثرگذار است، پیروزی قدرت مردمی، امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی کشور در جنگ ترکیبی و جهانی است که علیه ایران طراحی‌شده است و امروز جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک قدرت بزرگ در منطقه موردتوجه است.
اکنون ایران به‌عنوان یک قدرت تعیین‌کننده نه‌تن‌ها در منطقه بلکه در نقاط مختلف دنیا مطرح است و امروز با تمام توان اقتدار ایران را حس می‌کنند، بنابراین در آینده نزدیک در منطقه تغییرات جدی رخ خواهد داد و شاهد برخورد مقتدرانه با گروهک‌ها و باند‌ها و تشکل‌های ضد امنیتی و به معنای عام اقدامات تروریستی خواهیم بود و آسیب‌دیدگی فرامرزی ما رو به کاهش خواهد بود و بنابراین ما شاهد افزایش اقتدار فرامرزی-امنیتی خواهیم بود.
قدرت دولت در بحث اقتصادی و سیاست خارجی و مسائل اجتماعی بسیار حائز اهمیت است. به لطف الهی و اقدامات انقلابی و جهادی دولت آیت‌الله رئیسی امروز شاهد رشد اقتصادی، رشد تولید و کاهش تورم هستیم. در زمینه سرمایه‌گذاری روی کالای اساسی باوجود مشکلات خشک‌سالی، شاهد افزایش خرید تضمینی گندم از کشاورزان هستیم، همچنین در زمینه فروش نفت و در بحث سیاست خارجی و پیمان‌ها، قدرت مقاومت، ارتباطات، فعالیت‌ها و سفرها، امروز شاهد سفر معاون اول به چین، سفر رئیس‌جمهور به تاشکند و تعاملات و ارتباطات در منطقه و در دنیا هستیم.
قرارداد راهبردی با چین و قراردادی که با روسیه پیشرو است، همه شاهد زنده‌بودن و فعال بودن سیاست خارجی ایران است. در آینده نزدیک سرمایه‌گذاری اقتصادی خارجی ایران افزایش خواهد یافت و پیمان‌هایی که ایران در آن حضور دارد و با کشور‌هایی که تفاهم یا توافق کرده بیشتر عملیاتی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.