کد خبر : 12322
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 20:09

قیمت مسکن در این محله نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است

قیمت مسکن در این محله نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است
به گفته یک واسطه‌گر ملکی در محله حکیمیه، قیمت مسکن نسبت به مهرماه سال گذشته حدود دو برابر افزایش داشته است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ محله حکیمه در شمال شرق تهران و منطقه ۴ قرار گرفته و از شمال به بزرگراه شهید بابایی (تهران)، از جنوب به خیابان دماوند، از غرب به ۳۵ متری خیابان اتحاد و از شرق به جاده تلو متصل می‌شود.هم‌اکنون در محله حکیمیه مانند سایر محله‌های تهران، معاملات مسکن در وضعیت رکود قرار دارد؛ به گفته یک واسطه‌گر ملکی در این محله، قیمت مسکن نسبت به مهرماه سال گذشته حدود دو برابر افزایش داشته است.

وی می‌گوید: برای هر مترمربع مسکن نوساز در سال گذشته، ۵۰ میلیون تومان تعیین می‌شد اما در سال جاری این رقم به ۸۰ الی ۹۰ میلیون تومان رسیده است.

در محله حکیمیه، برای واحدی ۱۰۰ متری و ۳ سال ساخت، ۸ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان و واحدی ۹۲ متری و ۲ سال ساخت، ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

آپارتمانی با ۱۳۷ مترمربع زیربنا و ۸ سال عمربنا، ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و آپارتمانی دیگر با ۱۴۸ مترمربع مساحت و ۴ سال ساخت، ۱۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحدی ۱۱۰ متری و ۲۰ سال ساخت، ۸ میلیارد تومان و آپارتمانی ۱۱۰ متری و با ۲۰ سال قدمت بنا، ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

اقتصاد پرس

منبع: اکو ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.