کد خبر : 20359
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1402 - 12:30

آقای دولت! تصور نکنید با شعار مبارزه با فساد مردم فساد چای دبش را مانند بقیه فسادها فراموش می‌کنند

آقای دولت! تصور نکنید با شعار مبارزه با فساد مردم فساد چای دبش را مانند بقیه فسادها فراموش می‌کنند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: کارگزاران نظام اگر با چند شعار از قبیل اینکه با فساد واردات چای برخورد کردیم یا هر کسی در هر مقام و موقعیتی باشد به پرونده‌اش رسیدگی می‌شود، از این ماجرا عبور کنند و مثل بقیه فسادها آن را به فراموشی بسپرند، مطمئن باشند در دادگاه وجدان عمومی محاکمه خواهند شد.

روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به دولت رئیسی گفت که تصور نکند با اعلام ضدیتش با فساد، مشکل فساد حل می‌شود.

به گزارش جمهوری اسلامی، کارگزاران نظام اگر با چند شعار از قبیل اینکه با فساد واردات چای برخورد کردیم یا هر کسی در هر مقام و موقعیتی باشد به پرونده‌اش رسیدگی می‌شود، از این ماجرا عبور کنند و مثل بقیه فسادها آن را به فراموشی بسپرند، مطمئن باشند در دادگاه وجدان عمومی محاکمه خواهند شد. مبلغ این فساد، بیش از یکصد و هفتاد هزار میلیارد /١٧٠/٠٠٠/٠٠٠/٠٠٠/٠٠٠ تومان یعنی درشت‌ترین رقم است. با چنین رقمی از اموال عمومی نمی‌توان بازی کرد.

این روزنامه تاکید کرده است: مسئولان دولتی تصور نکنند با اعلام ضدیت خود با فساد می‌توانند مشکل فساد را حل کنند یا افکار عمومی را به این نتیجه برسانند که دیگر فسادی رخ نخواهد داد. مردم، کاری به این یا آن دولت ندارند. دروغ و دورویی و دزدی از زمان دولت‌های نهم و دهم نهادینه شدند و ریشه دوانیدند بطوری که مافیای فساد به دلیل یارگیری‌های گسترده، از مجموعه حکمرانان قوی‌تر شده است. بنابراین، برای ریشه‌کن ساختن فساد فقط یک راه وجود دارد و آن اینست که افرادی در مسئولیت‌ها قرار بگیرند که از مافیا قوی‌تر باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.