کد خبر : 9455
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402 - 15:08

اعلام آخرین محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمالی

اعلام آخرین محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمالی
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
به گزارش اقتصاد پرس؛ مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی تا روز دوشنبه ۳ مهر ماه ۱۴۰۲  اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت‌ها بجز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ روز دوشنبه از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، و بالعکس ممنوع  است.

محدودیت تردد محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد محور هراز

در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی امروز بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

محدودیت تردد خودرو‌های سنگین

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.
تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز یکشنبه از محور هراز ممنوع است.
تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های امروز از مسیر شمال به جنوب محور سواکوه ممنوع است.
اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محور‌ها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.
باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.