کد خبر : 17004
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 11:36

ساخت قطعه سوم آزاد راه تهران شمال آغاز می شود

ساخت قطعه سوم آزاد راه تهران شمال آغاز می شود
رییس پیشین بنیاد مستضعفان گفت: برنامه ساخت قطعه سوم آزادراه تهران- شمال در دولت در حال برنامه ریزی است و با همت رییس جدید این بنیاد، امکان آغاز عملیات اجرایی آن وجود دارد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ آیین تکریم و معارفه مدیران قدیم وجدید بنیاد مستضعغان پیش از ظهر امروز با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد. «پرویز فتاح» رییس پیشین بنیاد مستضعفان در این مراسم گفت: افتخار ۵۲ ماه خدمت را در بنیاد داشتم و امیدوارم آنچه در این مدت آموختم را بتوانم در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به کار گیرم.

وی ضمن قدردانی از روسای پیشین بنیاد مستضعفان که در جلسه حضور داشتند، گفت: از کارگران و کارکنان بنیاد نیز قدردانم. هر چند که آمار رشد اقتصادی مطابق اهداف من نبود، اما کم فروشی نکردیم و از ارزش‌های اخلاقی، اعتقادی و انقلابی کوتاه نیامدیم.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام ادامه‌داد: دعای کارگران و محرومان پای کار ما بوده است و از بدو ورود در بنیاد خادم زائران پیاده روی اربعین شدیم. در دوران کرونا به اکثر اقشار آسیب پذیر کمک کردیم و اجابت دعای بیماران، بنیاد را متعالی کرد.

فتاح به کمک‌های مالی بنیاد مستضعفان به بهزیستی و کمیته امداد اشاره کرد و افزود: این کمک‌ها با اجازه بود. در دوران کرونا، تورم و حذف ارز ترجیحی توانستیم تاب بیاوریم و با در نظر گرفتن واقعیت‌ها، تولید را افزایش دادیم.

تغییر نگاه مردم به بنیاد مستضعفان

رییس پیشین بنیاد مستضعفان بیان‌داشت: تلاش کردیم نگاه و رویکرد مردم را به بنیاد مستضعفان تغییر دهیم و تا حدی موفق شدیم. بزرگترین دستاورد ما این است که نگاه مردم به بنیاد مستضعفان را تغییر دهیم و این هدف با شعار برای خدمت برای مردم قابل رسیدن است.

وی از تلاش برای پرداخت بدهی‌های ارزی و ریالی بنیاد به بانک‌ها خبر داد و اظهار داشت: بدهی مالی نداریم و اکثر طرح‌های نیمه تمام را با تعهد به طرح‌های گذشته به سرانجام رساندیم. همه تعهدات گذشته را تعهد خود فرض کردیم و ساختمان‌های بدون سند را سنددار کردیم و طرح‌های عمرانی نیمه کاره را به مرحله بهره برداری و تولید رساندیم.

فتاح اضافه‌کرد: قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را به کار بردیم و در دولت جدید ۲۲ نفر از نیروهای خود را به دولت دادیم و نیروهای جوان را به عنوان جایگزین آنان به کار گرفتیم.

به گفته وی، بنیاد مستضعفان در این دوره توجه به محرومیت زدایی را از طریق گروه‌های جهادی در دستور کار خود قرار داد و وزن عمده بودجه بنیاد برای محرومیت زدایی قرار گرفت. در حوزه مسکن هم به کمک بنیاد مسکن شتافتیم و در نهایت عرضه سهام برخی شرکت‌ها در بورس با بهبود وضعیت بورس آغاز خواهد شد تا مردم سهام‌دار شوند.

رییس پیشین بنیاد مستضعفان همچنین با تشریح گزارشی از مجموعه ساخت راه و آزادراه در چهار سال اخیر، گفت: ساخت قطعه سوم آزادراه تهران- شمال در دولت است و با همت رییس جدید بنیاد مستضعفان عملیات ساخت این قطعه آغاز می‌شود.

ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.