کد خبر : 3766
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 16:35

آخرین قیمت خودرو ۲۸ مرداد ۱۴۰۲/ یخ بازار آب نشد

آخرین قیمت خودرو ۲۸ مرداد ۱۴۰۲/ یخ بازار آب نشد

قیمت خودرو امروز ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ همانند دو روز پایانی هفته گذشته ثابت بود و هیچ گونه نوسانی را تجربه نکرد تا حجم معاملات بازار نیز تغییری نداشته باشد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ قیمت خودرو در اکثر روزهای هفته گذشته صعودی بود، اما در روز پایانی هفته، قیمت‌ها روند نزولی را در پیش گرفتند.
قیمت خودروهای داخلی

در بازار خودروهای داخلی، امروز و تا به این لحظه نوسانی رخ نداده و قیمت‌ها نیز تغییری نداشته‌اند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲، اقتصادی‌ترین محصول ایران خودرو در بازار امروز هیچ افزایش یا کاهش قیمتی را تجربه نکرد تا با قیمت نهایی ۴۸۰ میلیون تومان در بازار معامله شود.

اقتصاد پرس

کوییک دنده‌ای S، رقیب سایپایی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز هیچ گونه تغییر قیمتی را تجربه نکرد تا در رقابت با رقیب خود عملکرد مشابهی داشته باشد. این محصول سایپا امروز با قیمت نهایی ۳۴۷ میلیون تومان در بازار آزاد حاضر شد.

دنا پلاس ۶ دنده توربو، لوکس‌ترین محصول دنده‌ای ایران خودرو نیز همانند دیگر خودروها ثبات قیمتی خود را حفظ کرد و با عدد پایانی ۷۴۸ میلیون توان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای‌مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی نیز امروز سرنوشت مشابهی با بازار خودروهای داخلی داشته است و ثبات اصلی‌ترین رکن این بازار بوده است.

جک J۴ آپشنال، اقتصادی‌ترین خودروی مونتاژی ایران و کرمان موتور امروز بدون هیچ تغییر قیمتی با عدد پایانی ۷۶۰ میلیون تومان در بازار معامله شد.

اقتصاد پرس

بسترن B۳۰، سدان چینی که ریشه آلمانی دارد در بازار امروز با قیمت نهایی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

چری آریزو ۵IE جدید توربو، سدان چابک و قدرتمند چینی همانند دیگر رقبایش بدون هیچ تغییر قیمتی با عدد نهایی یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان در بازار حاضر شد.

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته جاری

برای پیش‌بینی بازار خودرو در هفته پیش‌رو باید منتظر اخبار جدید بود، یکی از عواملی که می‌تواند بر قیمت‌های بازار بسیار اثرگذار باشد، انتشار عمومی متن آئین‌نامه واردات خودرو است، از سوی دیگر انتشار جزئیات خبر دریافت پلاک ملی توسط چانگان‌های وارداتی سایپا نیز می‌تواند بر روند قیمتی بازار اثرگذار باشد.

/تجارت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.