کد خبر : 2508
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 10:29

آخرین قیمت انواع خودرو امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۲

آخرین قیمت انواع خودرو امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۲

امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۲ قیمت هیچ یک از خودروهای داخلی و مونتاژی شامل افزایش قیمت نشده است و بازار تا به این لحظه کاملاً نزولی است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ بازار خودرو چند ماهی است که در گرداب خبردرمانی غرق شده است، گاهی با برخی اخبار ضد و نقیض این بازار جهش‌هایی را از خود نشان می‌دهد، اما بعد از گذشت نهایتاً یک روز خیلی سریع به حالت قبلی خود باز می‌گردد و روند نزولی را دوباره از سر می‌گیرد.
قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی همانند روز گذشته به روند نزولی ادامه داد، کوئیکS که ازآن با نام فیس‌لیفت پراید۱۱۱ نیز یاد می‌شود امروز دو میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد تا با قیمت ۳۴۷ میلیون تومان در بازار آزاد امروز معامله شود.

اقتصاد پرس

پژو ۲۰۷ اتوماتیک با ۱۲ میلیون تومان کاهش قیمت رکورد بیشترین کاهش قیمت را در بین خودروهای داخلی به نام خود ثبت کرد و با قیمت نهایی ۷۱۲ میلیون تومان در بازار آزاد امروز خرید و فروش می‌شود.

سورن پلاس به عنوان سدان با اصالت و نسبتاً ایمن ایران خودرو امروز با ۵ میلیون تومان کاهش قیمت کمترین میزان کاهش قیمت را بین محصولات آبی‌های جاده مخصوص داشت تا با قیمت نهایی ۵۷۰ میلیون تومان در بازار امروز حضور پیدا کند.

قیمت خودروهای مونتاژی

چری تیگو ۵، کراس‌اوور نیمه محبوب، اما از رده خارج مدیران خودرو امروز با ۵۰ میلیون تومان کاهش قیمت رکورد بیشترین کاهش قیمت را در بین تمام خودورهای بازار داشت و سرانجام قیمت این خودرو به عدد  رند یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسید.

ام‌وی‌ام X۲۲ Pro IE، محصول پرفروش مدیران خودرو  پس از طی کردن نوسانات هر روزه امروز و تا به این لحظه با ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت به عدد نهایی ۹۶۰ میلیون تومان رسیده است.

اقتصاد پرس

لاماری ایما، محصول پر حاشیه آرین پاری موتور امروز نیز به روند نزولی خود ادامه داد و با ۱۲۰میلیون تومان کاهش قیمت به عدد نهایی یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسید.

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته جاری

بازار خودرو این روزها به یکی از پیش‌بینی ناپذیرترین بازارهای کشور تبدیل شده است و دیگر نمی‌توان با توجه به شاخصه‌ها و عوامل قبلی در مورد این بازار سخن گفت.در حال حاضر بازار خودرو بیش از آن‌که از عوامل اقتصادی تاثیر بپذیرد، از اشخاص و اقدامات سیاسی اثر می‌پذیرد. مهم ترین خبر چند روز اخیر نیز غیر قانونی اعلام کردن هرگونه افزایش قیمت توسط رئیس جمهور بود.

اثر نهایی این خبر را خبر مکمل نتیجه جلسه امروز شورای ‌رقابت مشخص خواهد کرد. در صورت موافقت یا عدم موافقت شواری‌ رقابت با این تصمیم‌ می‌توان روند بازار را تا حدودی تشخیص داد.

/تجارت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.