کد خبر : 12875
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 21:31

محدودیت های ترافیکی مراسم راهپیمایی فردا اعلام شد

محدودیت های ترافیکی مراسم راهپیمایی فردا اعلام شد
رییس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی در مراسم راهپیمایی «دفاع از مردم فلسطین» در روز جمعه ۲۱ مهر را اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور عصر پنجشنبه گفت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسراییل، پلیس راهنمایی و رانندگی در پایتخت تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای اندیشیده است.

وی ادامه داد: از ساعت ۹ صبح جمعه از خیابان انقلاب و میدان فردوسی به سمت غرب محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

سرهنگ موسوی پور افزود: همچنین در محدوده خیابان آزادی به سمت شرق از تقاطع توحید – آزادی محدودیت تردد خواهیم داشت.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ادامه اعمال محدودیت‌ها، خیابان‌های جنوب به شمالی و همچنین خیابان‌های شمالی به جنوبی عمود بر خیابان انقلاب و آزادی در محدوده برگزاری مراسم محدودیت تردد داریم و از تردد خودروها در خیابان آزادی حدفاصل توحید – آزادی تا دانشگاه تهران و همچنین خیابان انقلاب حدفاصل میدان فردوسی تا دانشگاه تهران این ممنوعیت و محدودیت را شاهد خواهیم بود.

مسیرهای جایگزین

وی در خصوص مسیرهای جایگزینی که در نظر گرفته شده تا رانندگان بتوانند از آنها برای تردد استفاده کنند، یادآور شد: وسایل نقلیه‌ای که به سمت شرق قصد تردد دارند می‌توانند از خیابان نواب به سمت جنوب و در ادامه از میدان جمهوری و خیابان جمهوری به سمت شرق حرکت کنند.

سرهنگ موسوی پور ادامه داد: خودروهایی هم که قصد تردد به سمت غرب را دارند می‌توانند از بلوار کشاورز به سمت غرب و همچنین خیابان فاطمی به سمت غرب به مسیر خود ادامه دهند.

وی اظهار کرد: پلیس راهور تهران بزرگ با اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای در نظر دارد معابر پیرامونی برگزاری این مراسم را جهت رفاه حال شهروندان پوشش ترافیکی داده و کنترل کند تا رانندگان با کمترین مشکلی بتوانند تردد کنند.

راهپیمایی دفاع از مردم غزه و فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی غاصب و کودک‌کش روز جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.