کد خبر : 18053
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 22:42

جدیدترین آمار کرونا در هفت روز گذشته

جدیدترین آمار کرونا در هفت روز گذشته
تازه‌ترین آمارهای مربوط به کرونا در هفت روز گذشته (۱۴ تا ۲۰ آبان) حاکی از این است که ۶۳۴ بیمار جدید شناسایی شدند و ۲۹ مبتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در جدیدترین آمارهای مربوط به کرونا در هفت روز گذشته (۱۴ تا ۲۰ آبان) ۶۳۴ بیمار جدید شناسایی شدند و ۲۹ مبتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.

از یکشنبه هفته گذشته تا امروز شنبه ۱۴ آبان سال ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۵۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۳۱ نفر آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۲۳ هزار و ۷۱۴ نفر رسید.

براساس گزارش وزارت بهداشت، طی هفت روز گذشته نیز ۲۹ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۶۶۲ نفر رسید.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۴۳ هزار و ۷۷۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۳۰۱ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۹۳۸ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۱۴ دُز رسید.

طبق اعلام وزارت بهداشت، ‌ تاکنون ۷ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۶۱۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۷ میلیون و ۹۵۱ هزار و ۲۰۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

کرونا از ابتدای اسفند ۱۳۹۸در کشور شایع و واکسیناسیون سراسری از ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۹ آغاز شد.

منبع: وزارت بهداشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.