کد خبر : 22572
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 9:14

روزنامه هم میهن:

۶ ماه اعتراض شد، قیمت کالاها ۶ برابر شد، اختلاس شد اما یک کلام از دهان نمایندگان مجلس یازدهم درنیامد

۶ ماه اعتراض شد، قیمت کالاها ۶ برابر شد، اختلاس شد اما یک کلام از دهان نمایندگان مجلس یازدهم درنیامد

روزنامه هم میهن از انفعال نمایندگان مجلس یازدهم در برابر معضلات جامعه انتقاد کرده است.

اقتصاد پرس؛ روزنامه هم میهن از انفعال نمایندگان مجلس یازدهم در برابر معضلات جامعه انتقاد کرده است.

به گزارش هم میهن، نمایندگان محترم مجلس گویا هیچ علاقه‌ای ندارند که تصویر خاصی از خود باقی بگذارند. اگر تصویری از نماینده‌ای در ذهن شما باقی مانده، مثل همان الویه، تصویر درخشانی نیست. مثلاً نماینده استان خراسان که اسمش یادم رفته را همه با سیلی‌زدن به صورت سرباز بدبخت به‌یاد می‌آورند. آن‌یکی، به‌خاطر مخالفت با واردات خودروی خارجی در ذهن‌ها ماندگار شده. ۲۵۰ نفرشان هم اصلاً ماندگار نشدند.

این روزنامه افزوده است: یعنی در این مملکت شش‌ماه اعتراض شد. افرادی جان خود را از دست دادند، قیمت کالاها شش‌برابر شد، نرخ تورمی که در زمان مدیریت مجلس فعلی ایجاد شده از همه مجالس قبلی تاریخ انقلاب بیشتر است، زلزله شده، جنگ در خاورمیانه و اروپا شده، تنش مرزی داشتیم، تنش مذهبی ایجاد شده، کم‌آبی، کم‌برقی، کم‌گازی و کم‌اینترنتی داشتیم، چند تا اختلاس دبش داشتیم که در بعضی کشورهای دیگر زمینه سقوط دولت را فراهم می‌کرده، کرونا آمده و مهار شده، اما یک‌کلمه از دهان مبارک نمایندگان مجلس – بسیاری نمایندگان مجلس البته – واژه‌ای بیرون نیامده.

هم میهن نوشته است: من فکر می‌کنم اظهارنظر نمایندگان عراق، ژاپن، کانادا و نروژ از نمایندگان داخلی، بیشتر در ذهن مردم بماند. یعنی الان خیلی از مردم می‌دانند که یک نماینده مجلس کانادا، نامه زده که فرزند رئیس مجلس ایران برود در یک دانشگاهی درس بخواند ولی نمی‌داند خود نماینده‌ها دراین‌باره چه نظری دارند یا درباره هزار موضوع دیگر چه نظری دارند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.