کد خبر : 6873
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 16:26

کیهان: رئیسی بزرگواری و نجابت کرد که جبران کسری ۴۸۰ هزار میلیاردی دولت روحانی را به رخ بانیان آن نکشید!

کیهان: رئیسی بزرگواری و نجابت کرد که جبران کسری ۴۸۰ هزار میلیاردی دولت روحانی را به رخ بانیان آن نکشید!

روزنامه کیهان نوشت: اشتباه آقای رئیسی این بود که به‌واسطه بزرگواری و نجابت آمارها درباره میراث‌های دولت روحانی را به رخ بانیان آن نکشید.

اقتصاد پرس؛ روزنامه کیهان مدعی شده سیدابراهیم رئیسی بزرگواری و نجابت کرده که میراث دولت روحانی را به رخ بانیان آن نکشیده است.

به گزارش کیهان، اشتباه آقای رئیسی این بود که به‌واسطه بزرگواری و نجابت آمارها درباره میراث‌های دولت روحانی را به رخ بانیان آن نکشید؛ همان‌گونه که «جبران کسری ۴۸۰ هزار میلیاردی، تسویه ۲۷۰ هزار میلیارد تومان بدهی سود اوراق، تسویه۱۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی به صندوق‌های بازنشستگی، اختصاص ۴۰ هزار میلیارد برای رتبه‌بندی معلمان و ۵۴ هزار میلیارد برای تسویه بدهی بانک مرکزی، و مجموعاً تسویه ۴۶۴ هزار میلیارد تومان از بدهی‌ها و تعهدات دولت قبل»، به‌عنوان بخشی از کارنامه درخشان دولت رئیسی، کمتر در رسانه‌ها پرداخته شده است.

کیهان اضافه کرده است: دولت رئیسی غیر از میراث‌های منفی اقتصادی روحانی، با خیانت وطن‌فروشان غربگرا در ایجاد آشوب نیابتی و ضربات آن خیانت به پیشرفت اقتصادی کشور مواجه شد اما با این وجود توانست رشد اقتصادی بیش از ۴ درصد را رقم بزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.