کد خبر : 18629
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 11:20

قابلیت جدید کلوزفرند اینستاگرام با قابلیت اشتراک پست

قابلیت جدید کلوزفرند اینستاگرام با قابلیت اشتراک پست
با قابلیت جدید اینستاگرام می‌توانید پست‌ها و ریلزهای خود را با افراد خاص به اشتراک بگذارید.

به گزارش اقتصاد پرس؛ همه ما با قابلیت «کلوز فرندز» (Close Friends) یا همان دوستان نزدیک اینستاگرام آشنا هستیم. این ویژگی که تا پیش‌ازاین برای استوری‌ها و Notes در دسترس بود، حالا برای پست‌ها و ریلزها هم فعال شده است تا بتوانید آن‌ها را با گروه کوچکی از افراد خاص به اشتراک بگذارید.

گسترش قابلیت Close Friends به بخش پست‌ها و ریلزها می‌تواند نحوه عملکرد اینستاگرام را به‌طور چشمگیری تغییر دهد؛ چرا که فید شما دچار تغییراتی خواهد شد. برای مثال، نه‌تنها خودتان، بلکه دیگران هم می‌توانند نمایش پست‌های خود را محدود کنند و اگر در دایره دوستان نزدیک آن‌ها نباشید، در فید خود پست‌ها را نخواهید دید.

پست‌هایی که با افراد کلوز فرندز به اشتراک گذاشته شوند، در کنار آیدی آن‌ها یک آیکون سبز همراه با ستاره قرار می‌گیرد. این ویژگی می‌تواند به‌نوعی باعث افزایش حفظ حریم خصوصی کاربران شود و البته شاید به روشی برای کسب درآمد هم تبدیل شود. برای مثال، افراد با دریافت پول، کاربران خاص را در لیست دوستان نزدیک خود قرار می‌دهند و پست‌های خود را تنها با آن‌ها به اشتراک می‌گذارند.

کلوز فرندز اینستاگرام

برای استفاده از قابلیت Close Friends برای پست‌ها و ریلزهای خود، باید در هنگام به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها گزینه Audience را انتخاب کنید. در این بخش گزینه Close Friends را انتخاب کرده و سپس روی گزینه Done بزنید. در ادامه پست شما برای دوستان نزدیکتان منتشر می‌شود.

اینستاگرام برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ ویژگی کلوز فرندز را برای استوری‌ها منتشر کرد تا کاربران استوری‌های خود را با گروه کوچک‌تری از افراد به اشتراک بگذارند. حالا همین ویژگی برای پست‌ها و ریلزها ارائه شده است تا افراد خاص بتوانند آن‌ها را مشاهده کنند.

دیجیاتو

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.