کد خبر : 3033
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 - 8:25

کشف جسد میلیونر آرژانتینی ارز دیجیتال در چمدان!+عکس

کشف جسد میلیونر آرژانتینی ارز دیجیتال در چمدان!+عکس

جسد اینفلوئنسر ۴۱ ساله آرژانتینی که در حوزه ارز دیجیتال هم فعال بود، پس از یک هفته ناپدید شدن، روز چهارشنبه در چمدانی رها شده در یک زمین فوتبال کشف شد.

اقتصاد پرس؛ جسد یک اینفلوئنسر آرژانتینی ارز دیجیتال روز چهارشنبه، در حالی که به صورت تکه تکه شده در یک چمدان قرار گرفته شده بود، کشف شده است. این شخصیت اینترنتی که معامله‌گر ارزهای دیجیتال بوده است، همراه با ۲۵ کارمند خود در دفتری در بوئنوس‌آیرس واقع در کشور آرژانتین مشغول به فعالیت بود.
کشف جسد میلیونر خودساخته در چمدان

پس از یک هفته ناپدید شدن، جسد فرناندو پرز آلگابا در نزدیکی محله اینخریوباج در شهر بوئنوس‌آیرس کشف شده است. آلگابا، یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی ارز دیجیتال و میلیونری خودساخته بود. پس از عدم بازگرداندن کلید آپارتمان اجاره‌ای، مقامات متوجه ناپدید شدن این چهره اینترنتی شده بودند.

در نهایت جسد وی در چهارشنبه هفته گذشته، توسط گروهی از کودکان در یک چمدان رها شده در زمین فوتبال کشف شده است. پا و ساعدهای این اینفلوئنسر در این چمدان قرار گرفته بودند و سر جسد، یک روز بعد در یک کوله پشتی پیدا شده است.

اقتصاد پرس

میلیونر ارز دیجیتال چگونه به قتل رسید؟

پس از کالبدشکافی جسد توسط پزشکی قانونی، مشخص شد که فرناندو پرز آلگابا چهل و یک ساله، با ضرب سه گلوله به قتل رسیده است. کارآگاه‌های این پرونده باور دارند که این قتل، توسط آدم‌کشی حرفه‌ای انجام نشده و انگیزه وی مرتبط با بدهی آلگابا بوده. یکی از مظنونان این پرونده توسط پلیس دستگیر شده است.

آیا بدهی به گانگسترها عامل قتل بوده است؟

برادر مقتول که در هفته گذشته برای پیدا کردن برادر گمشده خود به بوئنوس آیرس بازگشته بود، توضیح داده که فرناندو به هیچ عنوان کلاهبردار نبوده، اما درگیر برخی از مشکلات مالی بوده است. وی عنوان کرده که برادر وی، بدهی زیادی به سازمان مالیاتی آرژانتین داشته است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، فرناندو پرز آلگابا بیش از ۷۳ هزار دلار چک برگشت خورده و ۴۴۰۰ دلار (معادل ۱٫۲ میلیون پزو) بدهی به بانک داشت.

روزنامه لاناسون گزارش داده که فرناندو با گذاشتن یادداشتی در گوشی همراه خود توضیح داده است که مبلغ زیادی را به دلیل سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال از دست داده و حتی مجبور به دریافت وام از باند خلافکارانی به نام بارا براوا (Barra Brava) در آرزانتین شده است.

/تجارت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.