کد خبر : 2142
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 8:46

کاش وزیر بهداشت به جای ۵ میلیارد تبلیغات برای رفع مشکلات درمانی مردم هزینه می‌کرد

کاش وزیر بهداشت به جای ۵ میلیارد تبلیغات برای رفع مشکلات درمانی مردم هزینه می‌کرد

روزنامه جهان صنعت نوشت: وزیر بهداشت به جای افزایش بودجه و حل مشکلات نقدینگی تولیدکنندگان و واردکنندگان، ۵ میلیارد تومان هزینه تبلیغات یک بیمارستان می‌کند؛ آقای عین‌اللهی کاش برای رفع مشکلات درمانی مردم هم همین‌طور سخاوتمندانه هزینه می‌کرد!

اقتصاد پرس؛ روزنامه جهان‌صنعت هزینه و فایده تبلیغات ۵ میلیاردی دولت برای افتتاح بیمارستان غدیر را بررسی کرده و آن را «شوی تبلیغاتی» نامیده است.

به گزارش جهان صنعت، بخش‌های مهم این گزارش را در ادامه می‌خوانید:

در حالی که دولت در حال مانور روی تحویل ۱۵ هزار تخت بیمارستانی با هزینه چندین میلیارد تومانی بود، بارها زنگ هشدار بحران کمبود دارو و عدم دسترسی مردم به داروهای مورد نیازشان در رسانه‌ها مطرح شده است؛ مردمی که با یک برگه نسخه تمام داروخانه‌های سطح شهر را زیر پا می‌گذارند، اما مدام دست خالی روانه خانه می‌شوند، به همین دلیل نیمی از آنها برای تهیه دارو دست به دامان دلال‌های ناصر خسرو می‌شوند. این در حالی است که بسیاری از داروهای بازار سیاه یا تاریخ مصرف‌شان گذشته یا تقلبی هستند، اما با این حال مردم چاره‌ای جز خرید داروها از بازار سیاه ندارند، زیرا جان عزیزان‌شان در خطر مرگ است.
وزیر بهداشت به جای افزایش بودجه و حل مشکلات نقدینگی تولیدکنندگان و واردکنندگان، ۵ میلیارد تومان هزینه تبلیغات یک بیمارستان می‌کند؛ بیمارستانی که خواه‌ناخواه به دلیل موقعیت مکانی آن مورد استقبال مردم قرار می‌گرفت. آقای عین‌اللهی کاش برای رفع مشکلات درمانی مردم هم همین‌طور سخاوتمندانه هزینه می‌کرد!
در هر صورت انتشار هزینه افتتاحیه بیمارستان غدیر واکنش‌های زیادی را برانگیخته و هنوز مشخص نیست این هزینه‌ها برای کیفیت درمان هم برقرار خواهد بود یا فقط زمان بریدن روبان، مسوولان دست در دست همدیگر جلوی دوربین‌ها ظاهر شدند؟! با این حجم مهاجرت متخصصان پزشکی آیا در آینده‌ای نزدیک کسی هست که با این تجهیزات به مردم خدمت‌رسانی کند؟!
جدای از هزینه‌های افتتاح بیمارستان غدیر اعضای شورای شهر تهران درخصوص افزایش بار ترافیکی در آن محل انتقادات زیادی داشته‌اند. به قول «احمد علوی» عضو شورای شهر تهران افتتاح این بیمارستان محدوده خیابان تجریش و اطراف را به لحاظ ترافیکی قفل‌تر خواهد کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.