کد خبر : 11933
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 17:40

چه زمان می‌توانید حلقه هوشمند سامسونگ را بخرید؟

چه زمان می‌توانید حلقه هوشمند سامسونگ را بخرید؟

پیش‌تر در گزارشی گفته شده بود که گلکسی رینگ اوایل ۲۰۲۴ معرفی می‌شود، اما گزارشی تازه از تأخیر در عرضه این دستگاه خبر داده است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ شایعه‌ای تازه می‌گوید تولید حلقه هوشمند سامسونگ که قرار است در سال ۲۰۲۴ با نام گلکسی رینگ (Galaxy Ring) معرفی شود، با تأخیر مواجه شده و به‌جای ابتدای ۲۰۲۴، در اواخر سال یا حتی اوایل ۲۰۲۵ از راه خواهد رسید. پیش‌تر گفته شده بود که این محصول می‌تواند ستاره رویداد بعدی سامسونگ باشد.

هنوز جزئیات زیادی از گلکسی رینگ سامسونگ در دسترس نیست، اما نشریه کره‌ای The Elec مدعی شده است که این غول دنیای فناوری روی حلقه‌ای با تنها یک مدل، اما چهار اندازه کار می‌کند. این اندازه‌های مختلف برای انگشت‌هایی با اندازه‌های متفاوت درنظر گرفته شده است.

گلکسی رینگ سامسونگ هنوز در دست توسعه قرار دارد

Galaxy Ring ظاهراً درحال‌حاضر مراحل پایانی توسعه را طی می‌کند، اما The Elec می‌گوید نسخه فعلی این دستگاه برای عرضه عمومی هنوز خیلی بزرگ است. سامسونگ سعی دارد تا جای ممکن بیشترین قابلیت‌های کاربردی را در این دستگاه عرضه کند و از طرفی می‌خواهد قابلیت‌های کم‌کاربرد را از آن حذف نماید تا اندازه این حلقه برای تولید انبوه به حد مناسب برسد.

این نشریه کره‌ای باور دارد که گلکسی رینگ در فصل سوم سال ۲۰۲۴ یا فصل اول ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد؛ بنابراین این محصول را یا در مراسم رونمایی از گلکسی زد فولد و فلیپ ۶ یا در رویداد معرفی گلکسی S۲۵ خواهیم دید.

پیش‌تر یک منبع آگاه به امور سامسونگ که با نام Ice Universe شناخته می‌شود، در گزارشی مدعی شده بود که حلقه گلکسی در ژانویه ۲۰۲۴ در مراسم رونمایی از گلکسی S۲۴ معرفی می‌شود و حتی می‌تواند ستاره این رویداد باشد.

همان‌طور که The Elec می‌گوید، سامسونگ احتمالاً در تلاش برای دریافت مجوزهای لازم برای ارائه قابلیت‌های سلامتی در گلکسی رینگ است. این نشریه ادعا می‌کند که توسعه یک محصول معمولاً حدود ۷ تا ۱۰ ماه طول می‌کشد و بعد به ۱۰ تا ۱۲ ماه زمان نیاز است تا مجوزها دریافت شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.