کد خبر : 4978
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 20:31

هشدار زرد هواشناسی و وزش باد و باران در استان تهران

هشدار زرد هواشناسی و وزش باد و باران در استان تهران
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از تمدید هشدار زرد وزش باد و باران در استان خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان در چنین شرایطی باید آماده باشند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ حامد یزدی‌مهر عصر چهارشنبه از تمدید هشدار زرد وزش باد و بارش باران توسط سازمان هواشناسی خبر داد و اظهار داشت: طبق این پیش‌بینی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب فعالیت سامانه‌های یادشده دور از انتظار نیست.

یزدی‌مهر با بیان اینکه برای روز پنجشنبه نهم شهریور در نیمه شمالی و ارتفاعات استان و روز جمعه در ارتفاعات شمال و شمال شرق به‌ویژه فیروزکوه،آبعلی و میگون احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن روان‌آب، وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود برای عبور از حاشیه رودخانه‌ها احتیاط لازم داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به انحام فعالیت‌های کوه‌نوردی در مدت یادشده نیز هشدار داد و افزود: از مردم درخواست می‌شود به هیچ عنوان در نواحی مرتفع مانند داربست‌ها، بالابرها و ساختمان‌های بلند مستقر نشوند.

وی همچنین بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان تاکید کرد و گفت: ابلاغیه هشدار برای دستگاه‌های عضو ستاد بحران ارسال شده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.