کد خبر : 15456
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 13:26

پیش بینی قیمت دوج کوین/ روند صعودی آلت کوین‌ها ادامه دارد؟

پیش بینی قیمت دوج کوین/ روند صعودی آلت کوین‌ها ادامه دارد؟

قیمت دوج کوین طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است. با توجه به رشد قیمت بیت کوین، آیا می‌توان گفت که بازار آلت کوین در حال بازیابی مسیر صعودی خود است؟

به گزارش اقتصاد پرس؛ قیمت دوج کوین طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته و به سطح ۰٫۰۷۲۲۰۱ دلار در روزی که بازار رمز ارزها یک درصد رشد را تجربه کرده، دست یافته است.

دوج کوین اکنون ۲۳ درصد بازدهی را در طی یک هفته کسب کرده است. این در حالی است که بازدهی این میم کوین طی دو هفته گذشته حدود ۲۵ درصد بوده است. با این حال، با توجه به افزایش تنها ۲٫۵ درصدی این توکن نسبت به قیمت آن از ابتدای سال، دوج کوین احتمالا زمینه زیادی برای رشد و بازیابی دارد. این موضوع به این معنی است که در آینده نزدیک، موج‌های صعودی بیشتری در راه است.

پیش بینی قیمت دوج کوین

با توجه به اینکه قیمت دوج کوین به شدت افزایش یافته است، تعجبی ندارد که امروز شاهد تقویت شاخص‌های فنی آن باشیم. شاخص قدرت نسبی دوج کوین (خط بنفش) به تازگی به سطح ۸۰ رسیده است. این وضعیت نه‌تنها فشار خرید را نشان می‌دهد، بلکه نشان‌دهنده پتانسیل رخداد یک رالی قیمتی است.

با این حال، میانگین ۳۰ روزه دوج کوین (خط زرد) به تازگی شروع به افزایش به سمت میانگین ۲۰۰ روزه (خط آبی) کرده و قبل از رسیدن به آن به مدتی زمان نیاز دارد. این مسئله نشان می‌دهد که قیمت دوج کوین می‌تواند قبل از اینکه معامله‌گران شروع به فروش آن کنند، کمی صعود کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.