کد خبر : 2767
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 - 9:01

چرا دوج کوین توکن محبوب ایلان ماسک است؟

چرا دوج کوین توکن محبوب ایلان ماسک است؟

ایلان ماسک همواره با توییت‌ها و ابراز علاقه خود به دوج کوین، به حمایت از این توکن پرداخته است. دلیل حمایت ثروتمندترین فرد جهان از دوج چیست؟

اقتصاد پرس؛ ایلان ماسک،‌ مدیرعامل خودروسازی تسلا که یکی از شخصیت‌های مهم دنیای ارزهای دیجیتال است، همواره علاقه خود به میم‌کوین دوج کوین را نشان داده است. قیمت این توکن نیز اغلب تحت تاثیر اظهارنظرهای این بیلیونر در توییتر قرار می‌گیرد. علاقه ایلان ماسک به دوج کوین در نوع خود جالب است،‌ چرا که ماسک با وجود رمزارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم، از دوج کوین حمایت می‌کند.

دلیل علاقه ایلان ماسک به دوج کوین چیست؟
ماسک با حضور در جلسه شورای رسانه وال استریت ژورنال در سال جاری، توضیح داد که چرا دوج کوین، توکن مورد علاقه وی است. مدیرعامل تسلا اظهار کرد که علاقه وی به دوج کوین، فراتر از توانایی‌های این توکن در بازار رمزارزها است و به ذات طنزآمیز آن مرتبط است. با وجود تاثیر ایلان ماسک بر فضای رمزارزی، وی تاکید کرد که حمایت وی، توصیه‌ای برای خرید و سرمایه‌گذاری در این میم‌کوین نیست.
تغییر لوگوی توییتر و قرارگیری لوگوی دوج کوین در صفحه ماسک

به‌دنبال تغییر رسمی لوگوی توییتر از پرنده آبی رنگ مشهور به نماد X، ایلان ماسک تصویر پروفایل توییتر خود را به یک X سفید ساده تغییر داده است. در کنار تغییرات مذکور، ایلان ماسک به‌صورت مرموزانه‌ای، نماد Ð توکن دوج‌کوین را در کنار موقعیت مکانی خود و در کنار حرف X قرار داده است. قیمت این توکن در بیست و چهار ساعت گذشته با رشد دو درصدی همراه بوده است و در حال حاضر با قیمت ۰٫۰۷۴ دلار در بازار معامله می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.