کد خبر : 12315
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 19:14

پیش بینی بورس سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ / فروکش هیجانات در بازار سهام

پیش بینی بورس سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ / فروکش هیجانات در بازار سهام

معاملات روز دوشنبه بازار سهام نشان داد آتش هیجان جنگ میان رژیم صهیونیستی و فلسطین که ریزش شاخص کل بورس را در پی داشت، به تدریج فروکش کرده و بورس تهران اندک‌اندک به مدار منطق بازمی‌گردد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ بازار سهام در حالی به معاملات روز دوشنبه پایان داد که شاخص کل با رشد ضعیفی همراه بود. همین افزایش کم‌رمق اما توانست نماگر بازار را از سقوط نجات دهد و آن را همچنان بالای دو میلیون واحد نگاه دارد.
بورس دوشنبه در یک نگاه

معاملات بورس دوشنبه به نحوی رقم خورد که شاخص کل در خلاف جهت معاملات روز گذشته خود رفتار کرد و اندکی افزایش ارتفاع داد. به طوری که در پایان بورس دوشنبه شاخص کل، با افزایش چهار هزار و ۳۶۰ واحدی که معادل ۰٫۲۲ درصد این شاخص است روبه‌رو شد. بر این اساس شاخص کل در پایان معاملات دوشنبه در سطح دو میلیون و پنج هزار واحدی ایستاد.

پیش بینی بورس سه‌شنبه

با توجه به اینکه خروج پول در معاملات روز دوشنبه به یک‌سوم میزان خروج پول در روز یکشنبه کاهش یافته بود، به نظر می‌رسد منطق به معاملات بازگشته و صفوف فروش هیجانی بازار رو به جمع شدن باشند. با این حال اما نگاهی به حجم و ارزش معاملات خرد بورس حاکی از تداوم رکود معاملاتی است. اگرچه چشم امید حرفه‌ای‌های بازار اکنون به گزارش‌های ۶ ماهه است تا نگرش سهامداران را نسبت به خرید و فروش‌ها تغییر داده و آنها را در تعیین استراتژی سرمایه‌گذاری دقیق‌تر و حساس‌تر کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.