کد خبر : 16444
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 8:37

پیش بینی بارندگی در تمام کشور

پیش بینی بارندگی در تمام کشور
سازمان هواشناسی با صدور هشدار ادامه فعالیت سامانه بارشی، از بارش باران، برف و وزش باد طی امروز تا شنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور خبر داد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ امروز در کردستان، کرمانشاه ایلام، خوزستان لرستان، همدان، مرکزی چهار محال و بختیاری کهگیلویه و بویراحمد و برخی مناطق استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، قم، قزوین، زنجان، اردبیل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات استان‌های کرمان یزد و شمال هرمزگان و از بعد از ظهر در برخی مناطق استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی افزایش ابر بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد و در ارتفاعات مناطق سردسیر بارش برف رخ می‌دهد.

جمعه در برخی نقاط واقع در شمال غرب، غرب مرکز جنوب شرق، شرق استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر مناطقی از مرکز شمال غرب، جنوب استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و برخی نقاط شرق کشور و یکشنبه در مرکز شرق جنوب جنوب شرق دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط شمال شرق و سواحل دریای خزر بارش ادامه خواهد داشت.

دوشنبه در برخی نقاط شرق جنوب و جنوب شرق کشور بارش رخ می‌دهد،شنبه و یکشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل کاهش نسبی دما رخ میدهد.

از بعد از ظهر پنج شنبه تا شنبه خلیج فارس و شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.