کد خبر : 17871
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402 - 16:29

زمان پرداخت ۳۰ درصد از پاداش بازنشستگان فرهنگی اعلام شد

زمان پرداخت ۳۰ درصد از پاداش بازنشستگان فرهنگی اعلام شد
وزیر آموزش و پرورش از پرداخت ۳۰ درصد از پاداش بازنشستگان این وزارتخانه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ رضا مراد صحرایی در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار کرد: پرداخت پاداش بازنشستگان، یکی از اقداماتی است که در دستور کار قرار داده ایم و ۳۰ درصد آن در آینده نزدیک پرداخت می شود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم پاداش بازنشستگان تا سال گذشته را امسال تصفیه کنیم و سال آینده نیز پرداخت پاداش بازنشستگان امسال را در برنامه قرار دهیم.

وی ادامه داد: اعتبارات پرداخت پاداش بازنشستگان مربوط به چند دستگاه بزرگ کشور می‌شود که به صورت جدی پیگیر آن هستیم و امیدواریم گشایش‌های خوبی در آن ایجاد شود.

وزیر آموزش و پرورش همچنین گفت: با اصل درخواست فرماندار سملقان برای ساخت سه مدرسه در شهرستان های مانه و سملقان موافق هستیم اما باید جانمایی درستی برای آن‌ها انجام شود.

مرادصحرایی در خصوص جذب دانشجو معلمان نیز بیان کرد: آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان برای جذب دانشجومعلمان تصویب شده و آیین نامه اولیه آن درحال تدوین است و به محض نهایی شدن این موضوع، اعتبارات آن اعلام خواهد شد.

وی سرعت پیشرفت و توسعه خراسان شمالی در حوزه آموزش و پرورش را مناسب ارزیابی کرد و افزود: میانگین معدل دانش آموزان خراسان شمالی از میانگین کشوری بالاتر است و همین موضوع سبب شده است پس از تصویب تاثیر معدل در کنکور، بسیاری از دانش آموزان خراسان شمالی بتوانند در دانشگاه‌های خوب کشور قبول شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.