کد خبر : 22527
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1402 - 10:16

روزنامه همشهری:

وقتی برای دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی باید هفت خوان رستم را رد کنند، چرا با فروش کدملی کسب سرمایه نکنند؟!

وقتی برای دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی باید هفت خوان رستم را رد کنند، چرا با فروش کدملی کسب سرمایه نکنند؟!

روزنامه همشهری نوشت: هرچند عده‌ای سعی می‌کنند در قالب پیام‌های کوتاه و بلند فروشندگان کارت و شماره ملی را به عواقب کارشان آشنا کنند تا به‌خاطر مشتی ریال آینده خود و خانواده‌شان را سیاه نکنند اما آنهایی که معتقدند در روزگاری که برای دریافت یک وام ۳۰۰-۲۰۰ میلیون تومانی باید از هفت‌خوان رستم بگذرند و در نهایت موفق به دریافت نشوند فروش شماره ملی آسان‌ترین راه کسب سرمایه است.

روزنامه همشهری قصه عجیب فروش کدملی را روایت کرده است.

به گزارش همشهری، بازار خرید و فروش شماره‌های ملی در فضای مجازی آنقدر داغ است که مخاطبان زیادی را در گروه‌های مختلف سنی(البته ۱۸سال به بالا) درگیر خود کرده است. شهری و روستایی هم ندارد. هر کس می‌خواهد به طریقی از این قافله کسب درآمد آن هم از طریق فروش شماره ملی به واردکننده‌های خودرو عقب نماند. استدلال‌شان هم این است ما که پول وارداتش را نداریم حداقل از این طریق به نان و نوایی برسیم! رقم‌های پیشنهادی برای خرید شماره‌های ملی آنقدر وسوسه‌انگیز و دهان پرکن است که خیلی‌ها معتقدند ارزشش را دارد.

این روزنامه نوشته است: در بازار خرید و فروش شماره‌های ملی خبری از دفتر و دستک خریداران نیست، این فضای مجازی است که خریدار و فروشنده را به هم وصل می‌کند. گشت و‌گذاری در شبکه‌های مجازی گواه این سخن است؛ هرچند عده‌ای سعی می‌کنند در قالب پیام‌های کوتاه و بلند فروشندگان کارت و شماره ملی را به عواقب کارشان آشنا کنند تا به‌خاطر مشتی ریال آینده خود و خانواده‌شان را سیاه نکنند اما آنهایی که معتقدند در روزگاری که برای دریافت یک وام ۳۰۰-۲۰۰ میلیون تومانی باید از هفت‌خوان رستم بگذرند و در نهایت موفق به دریافت نشوند فروش شماره ملی آسان‌ترین راه کسب سرمایه است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.