کد خبر : 22689
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 12:30

وعده جالب یک نامزد انتخاباتی: حقوق نمایندگان مجلس را کم می‌کنم

وعده جالب یک نامزد انتخاباتی: حقوق نمایندگان مجلس را کم می‌کنم

یک نامزد انتخابات مجلس گفت: حقوق یک نماینده مجلس باید در حد یک کارمند ساده دولت تنزل یابد تا از میزان جذابیت نمایندگی مجلس کاسته شود و در نهایت “شوق قدرت” جای خود را به “شوق خدمت” بدهد.

رضا رمضانی، نامزد انتخابات مجلس گفت: حقوق یک نماینده مجلس باید در حد یک کارمند ساده دولت تنزل یابد تا از میزان جذابیت نمایندگی مجلس کاسته شود و در نهایت “شوق قدرت” جای خود را به “شوق خدمت” بدهد.

وی با بیان این که اکنون با سه نوع رای “بلی”، “خیر” و “ممتنع” در مجلس مواجه هستیم، تصریح کرد: رای ممتنع باید حذف شود زیرا یا به معنی غیبت نماینده یا بی‌اطلاعی وی از قانون است.

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات افزود: همچنین باید دلایل رای مثبت یا منفی یک نماینده مشخص و تبیین شود.

رمضانی بر ضرورت تشکیل کمیسیون اصل ۹۰ محلی تاکید کرد و ادامه داد: هم اکنون وظیفه کمیسیون اصل ۹۰، نظارت بر عملکرد نمایندگان و مشابه آن در ابعاد منطقه‌ای است باید در قالب یک “هیات اُمنای ناظر بر عملکرد نماینده” ایجاد شود.

این کاندیدای شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب منطقه تربت حیدریه از ضرورت اصلاح و بازنگری قانون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان برنامه دیگر ملی خود یاد کرد و گفت: طبق قانون کنونی، روستاییان ما برای ساخت منزل مسکونی دچار مشکل هستند.

رمضانی در ادامه به مقابله با خشکسالی را برنامه مهم منطقه‌ای خود اشاره و اظهار کرد: هر چند خشکسالی مشکل کلان در سطح ملی است، اما سوء مدیریت در سال‌های اخیر به این تنش آبی دامن زده و موجب شده در منطقه تربت حیدریه شاهد نابودی کشاورزی و دامپروری باشیم.

/اعتماد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.