کد خبر : 4776
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 23:08

وزیر بهداشت سابق، ساکن کانادا شد؟

وزیر بهداشت سابق، ساکن کانادا شد؟
قاضی‌زاده هاشمی، وزیر اسبق بهداشت نوشت: من یک ویزای توریستی طولانی مدت برای ورود به کانادا داشتم و تصمیم گرفتم قبل از انقضای آن، برای هجدهمین بار از کانادا دیدن کنم. این دیدار پایان یافته است، نه من و نه خانواده ام هرگز درخواست اقامت موقت یا اقامت کاری در کانادا را مطرح نکرده ایم.

به گزارش اقتصاد پرس؛ قاضی‌زاده هاشمی، وزیر اسبق بهداشت نوشت: من یک ویزای توریستی طولانی مدت برای ورود به کانادا داشتم و تصمیم گرفتم قبل از انقضای آن، برای هجدهمین بار از کانادا دیدن کنم. این دیدار پایان یافته است، نه من و نه خانواده ام هرگز درخواست اقامت موقت یا اقامت کاری در کانادا را مطرح نکرده ایم.

هاشمی خطاب به وزیر مهاجرت کانادا گفت: من پاسخ حقوقی خود را مستند به صدها سند در مورد دهه ۶۰ که در نامه شما ذکر شده است تنظیم و تسلیم خواهد کرد. بابت انتشار اسنادی که به صورت غیرحرفه ای و غیراخلاقی منتشر شده پیگیری قانونی خواهم کرد.

گفتنی است که امروز وزیر مهاجرت کانادا اعلام کرد که «حسن قاضی‌زاده هاشمی» وزیر بهداشت پیشین ایران که بنابر برخی گزارش‌ها اخیرا در کانادا رویت شده بود، به مدت سه سال از دریافت اقامت موقت محروم شده است.

منبع: انتخاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.