کد خبر : 13010
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 - 17:59

آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای پذیرش نیروی جدید+جزئیات

آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای پذیرش نیروی جدید+جزئیات
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری آزمون استخدامی برای پذیرش ۲۵ هزار نیروی جدید در این حوزه خبر داد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ بهرام عین‌اللهی امروز، ۲۱ مهرماه در مراسم بهره‌برداری از بیمارستان حضرت امام حسین(ع) شهرستان فسا که همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس برگزار شد، به برنامه وزارت بهداشت برای توسعه نیروی انسانی حوزه سلامت کشور اشاره کرد و از برگزاری آزمون استخدامی برای پذیرش ۲۵ هزار نیروی جدید در این حوزه خبر داد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به رشد روزافزون جامعه دانشگاهی، تحقق این امر را مستلزم تلاش، اقدامات جهادی، نو و خلاقانه دانست و افزود: نه تنها در عرصه درمان، بلکه در عرصه تولید محصولات سلامت محور نیز باید تلاش مضاعف صورت گیرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اهمیت ارتقای سلامت در سطح جامعه، با کمک ترویج فرهنگ خودمراقبتی در زمینه‌هایی مانند پیروی از سبک زندگی سالم و تحرک بدنی اشاره کرد و از خانواده‌ها خواست تا در آموزش این اصول به فرزندان خود، سهیم شوند.

عین‌اللهی مهم امروز کشور را جوانی جمعیت عنوان کرد و از ائمه جمعه و مسئولان شهرستان خواست تا در این زمینه، به آگاهی بخشی عمومی بپردازند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از خیرین عرصه سلامت کشور برای توسعه مشارکت در ارتقای سلامت جامعه، دعوت به همکاری کرد.

وی با اشاره به پیشرفت های کشور در عرصه سلامت و در شاخص هایی نظیر امید به زندگی، سلامت مادران، نوزادان و کودکان، همچنین پیشرفت‌های پزشکی و علمی در تمامی زمینه ها، این دستاوردها را نمودی از انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

عین‌اللهی با تاکید بر توانایی کشور در عرصه قدرت نرم، بخش مهمی از موفقیت ملی در عرصه‌های مختلف را حاصل مردمی بودن امور خواند و تحقق پروژه ملی واکسیناسیون را از مصادیق این موفقیت عنوان کرد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: در دنیای امروز، با جهالت و ارتجاع مدرن مواجه و شاهد صحنه‌های دلخراش جنایات اسرائیل و جانفشانی‌های مردم فلسطین هستیم.

وزیر بهداشت با اشاره به تهدید سلامت و حیات کودکان فسلطینی، بر ضرورت ورود سازمان بین المللی حمایت از کودکان در این زمینه تاکید کرده و جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و مدافعان آنان را در برابر مردم مظلوم فلسطین، محکوم کرد.

در این مراسم بیمارستان آموزشی تخصصی و فوق تخصصی ۱۸۴ تخت خوابی حضرت امام حسین (ع) با اعتباری به ارزش فعلی ۱۰۰۰میلیارد تومان، با زیربنای ۱۶ هزار مترمربع، در چهار طبقه با هشت بخش تخصصی و ۶ اتاق عمل مجهز، امروز به بهره‌برداری رسید.

ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.