کد خبر : 22086
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1402 - 9:16

هشدار انتخاباتی روزنامه اصولگرا به مردم: اگر مشارکت نکنید از فردای انتخابات تحریم‌ها و شوک‌های اقتصادی بیشتر می‌شود!

هشدار انتخاباتی روزنامه اصولگرا به مردم: اگر مشارکت نکنید از فردای انتخابات تحریم‌ها و شوک‌های اقتصادی بیشتر می‌شود!

روزنامه جوان نوشت: اگر با افت میزان مشارکت در انتخابات مواجه شویم، فردای انتخابات باید منتظر تشدید فشار‌های دشمن و شوک‌های اقتصادی باشیم و در نقطه مقابل، اگر میزان مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد، از فردای بعد از انتخابات باید منتظر تثبیت و تعمیق آرامش نسبی‌ای باشیم که در ماه‌های اخیر بر اقتصاد کشور حکمفرما شده است.

اقتصاد پرس؛ روزنامه اصولگرای جوان تاکید کرده که اگر با افت مشارکت در انتخابات مواجه شویم از فردای انتخابات تحریم‌ها و شوک‌های اقتصادی بیشتر می‌شود!

به گزارش جوان، علاوه بر نکته اخیر، میان مشارکت مردم در انتخابات با حل مشکلات کشور نسبت مستقیم وجود دارد. به عبارت دقیق‌تر، حتی اگر مردم خواهان رفع تحریم‌های ظالمانه و حل تضییقاتی هستند که از این ناحیه متوجه آنهاست، باید مشارکت در انتخابات قابل‌توجه باشد. برای تأیید صحت این نکته می‌توان به آشوب‌های سال گذشته اشاره کرد. سال گذشته با شروع آشوب‌ها، امریکایی‌ها مذاکرات احیای برجام را ترک و اعلام کردند تصمیمی برای احیای برجام ندارند، اما بعد از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، بلافاصله به ایران پیام دادند که آماده ازسرگیری مذاکرات احیای برجام هستند؛ مذاکراتی که در نهایت، به آزادسازی بخشی از دارایی‌های بلوکه شده ایران منجر شد و پیام مثبتی را به فضای اقتصادی کشور ارسال کرد، بنابراین از نقطه‌نظر حل مشکلات کشور، مشارکت مردم در انتخابات بسیار اثرگذار است.

این روزنامه افزوده است: ناگفته پیداست که دشمن، چون نمی‌خواهد مشکلات مردم ایران حل شود، درصدد است با اغواگری و تحریف حقایق مختلف، مردم را از مشارکت در انتخابات بازدارد. در واقع دشمن درصدد است به‌وسیله خود مردم (از طریق عدم‌شرکت مردم در انتخابات) فشار‌ها را بر آن‌ها تشدید کند. در همین چارچوب باید اشاره کرد که اگر با افت میزان مشارکت در انتخابات مواجه شویم، فردای انتخابات باید منتظر تشدید فشار‌های دشمن و شوک‌های اقتصادی باشیم و در نقطه مقابل، اگر میزان مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد، از فردای بعد از انتخابات باید منتظر تثبیت و تعمیق آرامش نسبی‌ای باشیم که در ماه‌های اخیر بر اقتصاد کشور حکمفرما شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.