کد خبر : 8492
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1402 - 21:40

برگزاری نمایشگاه های پاییزه در کشور

برگزاری نمایشگاه های پاییزه در کشور
نماینده وزیر صمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: فروش فوق العاده پاییزه در برخی از شهرستان های کشور در حال برگزاری است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ به نقل از اتاق اصناف ایران به مناسبت بازگشایی مدارس، فروش فوق‌العاده پاییزه در برخی از شهرستان‌ها در حال برگزاری است.

وی افزود: این فروش‌های فوق‌العاده با درصد تخفیف‌های متفاوت و متناسب با کالا، برای توزیع با قیمت پایین‌تر به مصرف کننده است.

نماینده وزیر صمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران اظهار داشت: در فروش‌های فوق‌العاده پاییزه کالاهایی همچون لوازم‌التحریر، کیف، کفش و پوشاک عرضه می‌شود که امید است کیفیت و قیمت کالاها برای مصرف‌کنندگان مطلوب باشد.

نوده فراهانی افزود: در برخی از شهرستان های کشور نمایشگاه های عرضه مستقیم نیز برگزار شده است اما به دلیل دسترسی بهتر شهروندان به واحدهای صنفی و ارائه کالاهایی با کیفیت بالاتر، فروش فوق العاده دارای ابعاد اجتماعی و اقتصادی مطلوب تری است.

لزوم دریافت مجوز از اتحادیه

نماینده وزیر صمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران اظهار داشت: فروشگاه‌ها لازم است برای فروش فوق‌العاده، نسبت به دریافت مجوزهای لازم از اتحادیه، اقدام کنند. بازرسان نیز بر واقعی بودن این فروش فوق العاده نظارت خواهند کرد.

وی گفت: اتاق اصناف ایران، مطابق رویه هر ساله و با توجه به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس، بازرسی بر بازار اقلام پرمصرف مهرماه را افزایش داده است. در این خصوص نظارت بر درج قیمت فروش و ارائه فاکتور فروش معتبر از اولویت‌ها است. ضمنا واحدهای عرضه کننده نوشت افزار لازم است از عرضه هرگونه نوشت افزار منقوش به تصاویر غیراخلاقی و ضد ارزشی خودداری کنند.

نوده فراهانی همچنین از فعالیت برخی از خیران صنفی در اموری نظیر مدرسه سازی، تامین لوازم مدارس و تهیه کیف، لوازم التحریر و مانتوی مدارس به طور خود جوش و مردمی و در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.