کد خبر : 8806
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 - 10:51

تمدید مهلت نظر سنجی درباره قانون رتبه بندی معلمان

تمدید مهلت نظر سنجی درباره قانون رتبه بندی معلمان
وزارت آموزش و پرورش برای اصلاح آیین نامه رتبه بندی از معلمان خواسته است در یک نظر سنجی شرکت کنند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ یکی از دغدغه‌های معلمان در ماه‌های اخیر تعیین تکلیف آئین نامه رتبه‌بندی معلمان بود؛ موضوعی که وزارت آموزش و پرورش آن را منوط به شرکت هر چه بیشتر معلمان در ارزیابی وضعیت اجرای آن کرده است.

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش هفته جاری در خصوص اصلاح آئین نامه رتبه‌بندی معلمان گفت: کار اصلاح شروع شده و در حال نظرسنجی از معلمان هستیم تا مقدمه‌ای بر تدوین آئین‌نامه نهایی باشد.

صحرایی با بیان اینکه نمی‌توانیم زمانی را برای اتمام اصلاح رتبه بندی اعلام کنیم. اظهار داشت: روند اصلاح بستگی به حجم مشارکت معلمان دارد. باید مشارکت به قدری بالا باشد که بتوان به داده‌های نظر سنجی اتکا کرد.

بهبود و اصلاح معایب و ایرادات و ارتقا رتبه‌بندی

حال وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ضمن درخواست مجدد از فرهنگیان برای شرکت در این ارزیابی، زمان شرکت در این نظرسنجی را تمدید کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اجرای قانون رتبه بندی معلمان و در راستای صیانت از حقوق همکاران و تکریم معلمان، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با همکاری معاونت حقوقی و امور مجلس در جهت بهبود و اصلاح معایب و ایرادات و ارتقا رتبه‌بندی، اقدام به ارزیابی وضعیت اجرای رتبه بندی از منظر مشمولین قانون رتبه‌بندی کرده است.

معلمان می‌توانند برای مشارکت در این امر، تا ۵ مهرماه ۱۴۰۲ به لینک https://nazar.medu.ir/take-survey/SURlm۴kvchm۵sd مراجعه کرده و نظرات و دیدگاه‌های خود را در جهت افزایش کیفی فرآیند تعلیم و تربیت، اعتلای کرامت و منزلت اجتماعی معلمان، استقرار نظام پرداخت‌ها بر اساس تخصص و شایستگی‌ها، تقویت انگیزه و رضایتمندی شغلی و ارتقای تعهد و تقویت هویت حرفه‌ای ابراز نمایند.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.