کد خبر : 22551
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 - 10:18

نزول خوارها بانک‌ها را تصرف کردند

نزول خوارها بانک‌ها را تصرف کردند

دبیرکل خانه کارگر با انتقاداز افزایش نرخ بهره، گفت: ما نگران اقدامات اخیر بانک مرکزی و تیم دولت هستیم چراکه بازار پول محل بازی نیست؛ بازی در بازار پول، بازی با آتش و زندگی مردم و کل زندگی و اشتغال است.

اقتصاد پرس؛ علیرضا محجوب در رابطه با افزایش نرخ بهره، اظهار داشت: مسوولین نرخ بهره را تا ۴۵ درصد بالابردند که عواقب تورمی آن بر خلاف ظاهر مساله که می گویند «می خواهیم پول را کنترل کنیم تا تورم انتظاری را پایین بیاوریم»، اما این تاثیر کوتاه مدت است و بعد از آن به حدی تورم انتظاری بالا می رود که باید به دنبال افزایش ۱۰۰ درصدی حقوق و دستمزدها باشیم.

وی ادامه داد: ما نگران اقدامات اخیر بانک مرکزی و تیم دولت هستیم چراکه بازار پول محل بازی نیست؛ بازی در بازار پول، بازی با آتش و زندگی مردم و کل زندگی و اشتغال است. من نمی دانم شب انتخابات این چه اعمالی است که از مسوولین بروز می کند و اگر طرفدار مردم و انتخابات هستند چرا از این تصمیمات را اتخاذ می کنند.

آقای محجوب ادامه داد: مسوولین در دفاع از کار خود گفتند این کار را یک نوبت تست می کنیم خب دیدید که به چه سرعتی نزول خوارها پول های خود را وارد بانک کردند. الان نزول خوارها بانک ها را تصرف کردند.

وی با تاکید بر اینکه افزایش دستمز به اندازه تورم باید افزایش یابد، گفت: یک درصد کمتر هم معنی ندارد در گذشته کمتر افزایش دادند و الان هم دولت تصمیم جدید را اتخاذ کرده است. انتظار نداریم کسی اینگونه تصمیم بگیرد و با زندگی مردم بازی کند چراکه چند ماه دیگر تبعات این تصمیم را خواهید دید.

/شفقنا

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.