کد خبر : 11017
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 16:28

روزنامه جوان:

مردم با پول قرضی و فروش طلا، برای خودرو ثبت نام کردند و چیزی عایدشان نشد!

مردم با پول قرضی و فروش طلا، برای خودرو ثبت نام کردند و چیزی عایدشان نشد!

روزنامه جوان نوشت: اکثر متقاضیان خودرو در سامانه یکپارچه، با قرض یا فروش طلا و خودرو توانستند وجه خودروی خریداری شان را تکمیل کنند و در این مدت نه تنها سودی عایدشان نشده، بلکه ضرر هم کرده‌اند.

اقتصاد پرس؛ روزنامه جوان از دیرکرد شرکت‌های خودروساز در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به متقاضیان انتقاد کرده است.

به گزارش جوان، خبر‌های رسیده از شورای رقابت حاکی است در دوماهه اخیر شرکت ایران‌خودرو تقاضا‌های زیادی برای افزایش قیمت محصولات خود به شورای رقابت ارسال کرده است که آن‌ها با بررسی داده‌ها موافق این موضوع نبوده‌اند چراکه جزئیات قیمت خودرو‌های پیشنهادی برای شورای رقابت قابل قبول نبوده و به نوعی هزینه‌ها صوری بوده است. تقاضای افزایش قیمت برای محصولات ایران‌خودرو در حالی از سوی این شرکت مطرح می‌شود که عمده مشتریان این شرکت از جمله خریداران راناپلاس معطل دریافت خودرو‌های خود هستند، اما شرکت به بهانه‌های مختلف خودرویی به آن‌ها تحویل نمی‌دهد و سرگردانی خریداران هر روز بیشتر می‌شود.

این روزنامه افزوده است: یکی از مشتریان این خودرو که موعد تحویل خودرو ۹ مهر بود، اواخر تیر ماه با پیامک ایران خودرو تمامی مبلغ پرداختی را واریز کرد و قرار بود بعد از ۴۵ روز کاری خودرو را تحویل بگیرد. اکنون بعد از گذشت دوماه و ۹ روز هیچ خبری از تحویل خودرو نیست. این خلف وعده‌ها در حالی است که اکثر متقاضیان خودرو در سامانه یکپارچه، با قرض یا فروش طلا و خودرو توانستند وجه خودروی خریداری شان را تکمیل کنند و در این مدت نه تنها سودی عایدشان نشده، بلکه ضرر هم کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.