کد خبر : 11550
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 10:57

رضا مراد صحرایی: اصلاح قانون مدارس غیر انتفاعی در دستور کار مجلس قرار دارد

رضا مراد صحرایی: اصلاح قانون مدارس غیر انتفاعی در دستور کار مجلس قرار دارد
وزیر آموزش و پرورش گفت: قانون مدارس غیرانتفاعی محدودیت هایی را دارد و برای اصلاح این قانون درخواستی را مطرح کردیم که الان در دستور کار مجلس است.

به گزارش اقتصاد پرس؛  اخیرا انتشار تصاویری از لیست غذاهای گرانقیمت یکی از مدارس غیرانتفاعی، واکنش‌های زیادی را درپی داشت.

رضا مرادصحرائی وزیر آموزش و پرورش در مورد وضع محدودیت روی چنین مسائلی جهت جلوگیری از بیشتر شدن شکاف مدارس دولتی و غیرانتفاعی گفت: به سازمان مدارس غیردولتی ماموریت داده شده تا این موضوع را در شورای نظارت خودش، براساسی قوانینی که در این حوزه وجود دارد، بررسی کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا محدودیتی وضع خواهد شد یا خیر، پاسخ داد: باید بررسی کنیم و ببینیم نکاتی که در رسانه ها گفته می شود درست است یا خیر چون بعضی از این اطلاعات دقیق نیست.

صحرایی تاکید کرد: قانون مدارس غیرانتفاعی محدودیت هایی را دارد و برای اصلاح این قانون درخواستی را مطرح کردیم که الان در دستور کار مجلس است.

پیش از این وزیر آموزش و پرورش در واکنش به انتشار لیست غذاهای گرانقیمت یکی از مدارس غیرانتفاعی گفته بود که موضوع را شنیدم، این دولت تکلیفش با این مسائل روشن است و هیچ عمل اشراف‌گرایانه و غیرمتعارفی را نه قبول دارد و نه برمی‌تابد، اما خانواده‌ها هم باید کمک کنند که چنین رفتارهایی شکل نگیرد. یعنی یک تقاضایی از این سو وجود دارد و یک پاسخی هم از آن طرف انجام می‌شود. به رئیس سازمان مدارس غیردولتی دستور داده شده این موضوع را فوراً بررسی کند و حتماً برخورد می‌شود.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.