کد خبر : 15216
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402 - 22:44

معامله برخی خودروهای سایپا به صفر رسید

معامله برخی خودروهای سایپا به صفر رسید
ارزیابی ‌بازار محصولات سایپا از ثبات قیمت آنها حکایت دارد و با این شرایط می‌توان گفت در روزی که پرطرفدارهای ایران‌خودرو در بازار رشد قیمت داشتند سایپایی‌ها ثبات داشتند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ با نگاهی به جدول قیمت سایپایی‌ها این نکته نمایان می‌شود که برخی محصولات این شرکت در بازار معامله نشده و این امر موجب شده تا امکان کشف قیمت آنها وجود نداشته باشد.

نکته قابل توجه در بازار خودرو سایپایی نبود مشتری برای برخی از محصولات این شرکت است. فعالان بازار خودرو معتقدند تغییرات قیمت سایپا و شرایط سیاسی به وجود آمده در منطقه بازار خودرو را محتاط کرده و این امر موجب شده تا برخی از محصولات سایپا در بازار معامله نشود.

با توجه به بازار امروز می‌توان گفت «شاهینG »، «کوییک دنده‌ای R » و «ساینا دنده‌ایS » در بازار معامله نشده‌اند و سایر محصولات سایپا هم تغییر قیمت نداشتند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG »، «تیبا صندوقدارSX »، «تیبا هاچ‌بکEX »، «کوییک دنده‌ای R »، «کوییک دنده‌ایS » و «ساینا دنده‌ایS » مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» بدون تغییر در بازار ۵۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد. خانواده کوییک هم امروز تغییر قیمت نداشتند با این شرایط امروز «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۳۵۰ میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک دنده‌ایS »هم در بازار ۳۴۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز «تیبا صندوقدارSX» در بازار ۳۳۸ میلیون تومان گذاری شد و «تیبا هاچ‌بک EX» هم ۳۴۳ میلیون تومانی ماند. «ساینا دنده‌ایS» هم امروز در بازار ۳۵۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت.

اقتصاد پرس

منبع: اکو ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.