کد خبر : 20522
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1402 - 9:08

دفاع روزنامه اصولگرا از رد لایحه بودجه توسط مجلس:

مجلس انقلابی لایحه بودجه را رد کرد تا منتقدان نگویند هرچه دولت بگوید مجلس روی هوا لایک می‌کند!

مجلس انقلابی لایحه بودجه را رد کرد تا منتقدان نگویند هرچه دولت بگوید مجلس روی هوا لایک می‌کند!

روزنامه جوان نوشت: مجلس انقلابی لایحه بودجه ۱۴۰۳ دولت مردمی را بازگرداند! به مردم چنین القا شده بود که اگر فی‌المثل بودجه‌ای به مجلس بیاید، «مجلس همسو با دولت»، دستی تکان می‌دهد و روی هوا بودجه را لایک می‌کند و تمام! و همه‌چیز با همین شیوه جلو می‌رود.

به گزارش اقتصاد پرس؛ روزنامه جوان از رد لایحه بودجه از سوی مجلس انقلابی دفاع کرده است.

به گزارش جوان، مجلس انقلابی لایحه بودجه ۱۴۰۳ دولت مردمی را بازگرداند! این مجلس لایحه بودجه ۱۴۰۰ دولت قبل را هم بازگردانده بود، اما آن دولت و این مجلس از دو جریان سیاسی متفاوت بودند و این دولت و این مجلس از ابتدا با اتهام «یکدستی‌قوا» که همچون ننگی از طرف اصلاح‌طلبان هر روز بر سر آنان کوبیده می‌شد، روبه‌رو بودند، به‌گونه‌ای که به مردم چنین القا شده بود که اگر فی‌المثل بودجه‌ای به مجلس بیاید، «مجلس همسو با دولت»، دستی تکان می‌دهد و روی هوا بودجه را لایک می‌کند و تمام! و همه‌چیز با همین شیوه جلو می‌رود.

این روزنامه افزوده است: ممکن است بگویند (و خواهند گفت) که این پس‌فرستادن بودجه، واکنشی انتخاباتی و چشم‌داشتی به اسفندماه است، به‌ویژه اینکه در این ردکردن، حمایتی هم از بازنشستگان شده است. اولاً که چنین قضاوتی آن‌هم بدون تحلیل بند‌بند دلایل ردشدن بودجه، خودش یک فضاسازی انتخاباتی از طرف جناح مقابل می‌تواند باشد! ولی حتی اگر این را بپذیریم، باز هم باید گفت چه خوب که نمایندگان حواس‌شان هست که باید جوابگوی ضرورت‌های موکلان خود باشند، هرچند نیت‌های غیرخداپسندانه در هر کاری که ابنای بشر در دست بگیرند، نفوذ دارد، اما کار مجلس همین کارزار‌های فنی برای بهتر‌شدن بودجه بدون توجه به واکنش‌های غیرسازنده سیاسی هاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.