کد خبر : 11223
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1402 - 12:48

برخورد پلیس راهور با متخلفان حادثه ساز؛

منع ارائه خدمات برای ۹۸۵ متخلف

منع ارائه خدمات برای ۹۸۵ متخلف
رئیس پلیس راهور تهران گفت: براى ۹۸۵ راننده ثبت شکایت منع خدمات داشته‌ایم که اگر برای دریافت خدمات ترافیکی مراجعه کنند، خداماتی نمی‌گیرند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ سرهنگ موسوى پور، رئیس پلیس راهور تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۵۰۰ مورد تخلف حادثه ساز شناسایی و اعمال قانون شده است که سرعت وسیله نقلیه بالای ۵۰ کیلومتر بیش از حد مجاز بوده است.

سرهنگ موسوى پور افزود: مثلا اگر در بزرگراهی ۱۰۰ کیلومتر سرعت مجاز باشد، راننده متخلف بیش از ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت تردد داشته و رانندگی کرده است. این افراد به پلیس راهور تهران بزرگ احضار شده‌اند و ضمن توجیه خطرات سرعت، آنان را آموزش داده‌ایم.

وی گفت: برای ۹۸۵ راننده نیز ثبت شکایت منع خدمات داشته‌ایم یعنی این رانندگان به علت تخلفاتی که داشته‌اند و در دوره آموزشی مدنظر پلیس شرکت و مراجعه نکرده‌اند این شکایت برای آن‌ها ثبت شده است و هر جایی از کشور برای دریافت خدمات ترافیکی مانند شماره گذاری و… مراجعه نمایند هیچگونه خدماتی به آنان ارائه نخواهد شد.

شرکت در کلاس آموزشی برای متخلفین

سرهنگ موسوى پور افزود: این افراد می‌بایست در کلاس‌های آموزشی که پلیس راهور تهران بزرگ برای آنان در نظر گرفته است شرکت کنند تا نسبت به رفع منع خدمات در سیستم اقدام گردد. البته ۵۷۰ نفر نیز بعد از آن به پلیس راهور تهران بزرگ مراجعه کردند که شکایت آنان برداشته شده است.

سرهنگ موسوى پور بیان داشت: پلیس در زمینه برخورد با تخلفات سرعت بویژه برخورد با تخلفات حادثه ساز شبانه جدی است و رانندگانی که بیش از ۵۰ کیلومتر بیشتر از حد مجاز معابر رانندگی می‌کند واقعا تخلفی خطرناک را انجام می‌دهند و می‌بایست با این رانندگان برخورد جدی صورت بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.