کد خبر : 23627
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1403 - 9:24

احمد علیرضابیگی نماینده تبریز:

مایه شرمساری‌ است که میلیاردها دلار منابع مملکت به خاطر چای دبش هدر رفته؛ آنوقت برای پاسخگویی به بدیهی‌ترین نیازهای مردم عاجزیم

مایه شرمساری‌ است که میلیاردها دلار منابع مملکت به خاطر چای دبش هدر رفته؛ آنوقت برای پاسخگویی به بدیهی‌ترین نیازهای مردم عاجزیم

یک نماینده مجلس گفت: این مایه شرمندگی و شرمساریست که میلیاردها دلار منابع مملکت به خاطر چای دبش هدر رفته است و از طرف دیگر برای پاسخگویی به بدیهی‌ترین نیازهای مردم عاجز مانده‌ایم.

اقتصاد پرس | احمد علیرضابیگی، نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد گفت: اگر بناست در عرصه بین الملل تغییری رخ بدهد و حضور پیدا کنیم لازمه آن انسجام ملی است. پیروزی در رویارویی بدون انسجام ملی و همراهی مردم امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از دولت بهار، وی افزود: آیا انتخابات اخیر ما نشان دهنده انسجام ملی است؟! ما باید از پیام صندوق انتخابات درس عبرت بگیریم. نتیجه‌ای که در انتخابات شاهد بودیم اصلاً شایسته انقلاب اسلامی نیست و این معلول بسیاری از موارد از جمله مسائل اقتصادی است. آیا ما منابع خود را در راستای منافع و خواست و اراده مردم هزینه می‌کنیم؟!

علیرضابیگی ادامه داد: این مایه شرمندگی و شرمساریست که میلیاردها دلار منابع مملکت به خاطر چای دبش هدر رفته است و از طرف دیگر برای پاسخگویی به بدیهی‌ترین نیازهای مردم عاجز مانده‌ایم. وقتی اساس اقتصاد بر مردم استوار نیست و هرجا دولت کم می‌آورد ۵۰ درصد روی مالیات اضافه می‌کند این صورت تبعات بدیهی است. می‌گویند فوق فوقش دلار در این دولت می‌شود ۱۰۰ هزار تومان اگر ما نبودیم می‌شد ۲۵۰ هزار تومان این حرف‌ها سفیهانه است. چنین سخنانی برای مملکتی که این همه امکانات دارد برازنده نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.