کد خبر : 16917
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 22:37

جدول قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز( ۱۳ آبان )

جدول قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز( ۱۳ آبان )
با نوسان شدید قیمت دلار در روزهای گذشته و حواشی عجیبی که برای گوشی‌های آیفون رخ داد، قیمت گوشی در بازار موبایل تغییرات زیادی داشت و کف قیمت گوشی‌های هوشمند سامسونگ و شیائومی به حدود ۳ تا ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش اقتصاد پرس؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ عنوانی است که در حال حاضر به گلکسی A04e تعلق می‌گیرد و نسخه ۳۲ گیگ این گوشی حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. ارزان‌ترین گوشی شیائومی ردمی A1 پلاس است که با ۳۲ گیگ حافظه ذخیره‌سازی حدود ۳ میلیون تومان فروخته می‌شود و گوشی‌های ردمی A2 پلاس و ردمی ۹A نیز تقریبا در همین بازه قیمتی فروخته می‌شوند.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش سامسونگ

گوشی گلکسی A14 از نسخه قبلی خودش ارزان‌تر فروخته می‌شود. خرید گوشی گلکسی A14 نسخه ۶۴ گیگ چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تمام می‌شود اما اگر روی همین نسخه از گلکسی A13 دست بگذارید، ممکن است فروشنده‌های موبایل کمی بیش از شش میلیون تومان دریافت کنند.

گلکسی A54 که تقریبا همزمان با A14 رونمایی شد، حدود ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ارزش دارد و گلکسی S23 اولترا که بهترین پرچمدار گوشی‌های سامسونگ است، بسته به فضای ذخیره‌سازی بین ۴۹ تا ۵۸ میلیون تومان فروخته می‌شود.

اقتصاد پرس

قیمت روز گوشی‌های پرفروش شیائومی

گوشی شیائومی ۱۳ اولترا اما گران‌ترین گوشی شیائومی است که نسخه ۵۱۲ گیگ آن را نزدیک ۵۷ میلیون می‌فروشند. شیائومی ۱۲s اولترا ۵۵ میلیون فروخته می‌شود و خرید می ۱۱ اولترا تقریبا ۳۷ میلیون تومان هزینه دارد. با این حال از نظر فروشندگان موبایل، میان‌رده‌های شیائومی فروش بیشتری دارند.

گوشی ردمی نوت ۱۲، ردمی نوت ۱۱s، پوکو X4 پرو و حالا پوکو X5 پرو جزو محبوب‌ترین میان‌رده‌های شیائومی به‌حساب می‌آیند که فروشنده‌های موبایل بابت ردمی نوت ۱۲ حدود ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

اقتصاد پرس

قیمت روز گوشی‌های پرفروش آیفون

قیمت آیفون ۱۳ با ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی حدود ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. نسخه ۲۵۶ گیگ آیفون ۱۳ نزدیک ۴۵ میلیون فروخته می‌شوند و خرید آیفون ۱۳ مینی نزدیک ۳۹ میلیون تومان آب می‌خورد.

آیفون ۱۳ پرو مکس اما گران‌ترین گوشی فعلی اپل در ایران است که حداقل ۸۹ میلیون تومان فروخته می‌شود و برای خرید آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت با پارت‌نامبر LLA باید حدود ۱۲۱ میلیون تومان کنار گذاشت.

آیفون ۱۳ پرو مکس در غیاب گوشی‌های سری ۱۴ و ۱۵ گران‌ترین گوشی موجود در بازار است و نسخه یک ترابایت آن را برخی از فروشنده‌های موبایل گران‌تر از ۱۲۰ میلیون تومان می‌فروشند.

اقتصاد پرس

منبع: فرارو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.