کد خبر : 10758
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 8:46

قیمت کالاهای اساسی در هفته دوم مهر ماه

قیمت کالاهای اساسی در هفته دوم مهر ماه
شکر در بازار قیمت های متنوعی دارد به طوریکه هر کیلو شکر به شکل فله ۲۸ هزار تومان و شکر بسته بندی شده هر کیلو بین ۳۴ تا ۴۰ هزار تومان به فروش می رسد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ رصد میدانی بازار کالاهای اساسی نشان می‌دهد قیمت شکر متنوع است؛ به طوریکه هر کیلو شکر به شکل فله‌ای ۲۸ هزار تومان بوده و شکر بسته بندی شده هر کیلو بین ۳۴ تا ۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

خنک شدن هوا سبب شده تا نرخ برخی محصولات از جمله تخم مرغ نسبت به شهریور نیز روند افزایشی داشته باشد. در تابستان هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی بدون بسته بندی فروشگاهی بین ۷۵ تا ۸۵ هزار تومان به فروش می‌رسید این عدد در هفته ابتدای مهر به ۱۰۵ تا ۱۲۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت مرغ در ۳ هفته اخیر تغییری نداشته و هر کیلو گوشت مرغ گرم ۷۸ هزار تومان خرید و فروش می‌شود این در حالی است که نرخ مصوب آن ۷۳ هزار تومان تعیین شده است.

بازار گوشت قرمز

قیمت‌ها در بازار گوشت قرمز هم متنوع بوده و هر کیلو گوشت قرمز تنظیم بازار که عموماً وارداتی است ۳۱۶ هزار تومان و نرخ گوشت دام داخل حدود ۵۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

تن ماهی و رب گوجه فرنگی در بین محصولات کنسروی دارای قیمت دولتی بوده و در حال حاضر با وجود افزایش نرخ رب گوجه فرنگی، همچنان کالاها با قیمت سال گذشته در بازار موجود است. فروشندگان این محصولات را با تخفیف بین ۳۹ تا ۴۲ هزار تومان به فروش می‌رسانند.

در ادامه قیمت برخی کالاهای اساسی می‌آید (تمام قیمت‌ها به هزار تومان است).

    قیمت کالاهای اساسی

اقتصاد پرس

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.