کد خبر : 15673
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 21:45

«پژو ۲۰۷ دنده‌ای» ۹۰ میلیون ارزان شد

«پژو ۲۰۷ دنده‌ای» ۹۰ میلیون ارزان شد
«پژو207 دنده‌ای» در بازار امروز 90 میلیون تومان ارزان شد و با این شرایط به مرز 500 میلیون تومانی نزدیک شد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ ریزش قیمت «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» در بازار امروز در حالی رقم خورد که ارزیابی‌ها از رشد غالب پرطرفدارهای‌ایران خودرو در بازار امروز حکایت دارد.

فعالان بازار معتقدند، امروز بازار خودرو در حالی روند عجیب قیمتی به خود گرفت که نرخ دلار شکل و شمایل افزایشی داشت. کاهش قیمت در بازار امروز درحالی رقم خورد که فعالان بازار معتقدند پرطرفدارهای ایران‌خودرو در بازار چندان مشتری ندارند.

تغییر قیمت پرطرفدارهای ایران‌خودرو در بازار امروز در حالی رقم خورد که امکان کشف قیمت سایپایی‌ها به دلیل عدم معامله امکان‌پذیر نبوده است.

براساس ارزیابی بازار امروز «پژو۲۰۷ دنده‌ای» در بازار افتی ۹۰ میلیونی داشت و رکورد کاهش قیمت را شکست و به مرز ۵۰۰ میلیونی‌ تومان نزدیک شد. از سوی دیگر «هایماS8» بر خلاف «پژو۲۰۷ دنده‌ای» در بازار امروز رشدی ۴۰ میلیون تومانی داشت و «دنا پلاس توربو اتومات AT» هم امروز افزایشی ۱۲ میلیونی را تجربه کرد و این رشد در «تارا اتومات V2» به ۸ میلیون رسید.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتومات V2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو ۲۰۶ دنده‌ای » در بازار ۴۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. اما قیمت «هایما S8 پلاس» امروز مجدد افزایشی شد و این خودرو با رشد ۴۰ میلیونی در بازار قیمت گذاری شد و قیمت آن به یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان رسید. ارزیابی بازار هم چنین از رشد ۸ میلیونی «تارا اتوماتV2 » در بازار امروز حکایت دارد و قیمت این خودرو ۷۷۹ میلیون تومانی شد. از سوی دیگر براساس ارزیابی‌ها می‌توان گفت خانواده دنا هم امروز رشد قیمت داشتند، با این شرایط «دنا پلاس ۶دنده توربو» ۷۴۳ میلیون تومانی شد و افزایش ۲ میلیون داشت. اما «دنا پلاس توربو اتومات» و با قیمت ۸۱۶ میلیون تومان راهی بازار شد و افزایش ۱۲ میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۵۱۹ میلیون تومان قیمت خورد و افت عجیب ۹۰ میلیونی داشت.

اقتصاد پرس

منبع: اکو ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.