کد خبر : 17509
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 - 23:13

در بازار سایپایی‌ها پرنده پر نمی‌زند

در بازار سایپایی‌ها پرنده پر نمی‌زند
ارزیابی روند سایپایی‌ها در بازار امروز 16 آبان 1402 نشان می‌دهد محصولات سایپا امروز افزایش قیمت نداشتند و با این شرایط شاهد آرامش در این بازار بود‌ه‌ایم.

به گزارش اقتصاد پرس؛  ارزیابی بازار نشان ‌می‌دهد در روز آرام دلار، خودرویی‌ها هم حال و هوایی آرام داشتند. رصد بازار نشان می‌دهد که امروز کمترین تغییر را در میان محصولات سایپایی‌ها داشتیم و این امر موجب شد سایپایی‌ها روز بدون افزایش را تجربه کنند. از سوی دیگر امروز دلار هم بدون تغییر بود تا روند آرامش در بازار تداوم داشته باشد.

براساس ارزیابی بازار امروز خانواده کوییک در بازار تغییر قیمت نداشتند و خانواده تیبا هم افتی یک میلیونی را تجربه کردند. از سوی دیگر «شاهین» امروز افتی ۲ میلیونی را تجربه کرد و ساینا هم بدون تغییر در بازار قیمت‌گذاری شد.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ای R»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار ۵۸۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد و افت ۲ میلیونی داشته است. اما خانواده کوییک هم امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۳۴۷ میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر ۳۴۷ میلیونی ماند.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز تیبا افتی یک میلیونی داشتند و با این شرایط «تیبا صندوقدارSX» در بازار ۳۳۳ میلیون تومان گذاری شد و «تیبا هاچ‌بک» هم ۳۴۱ میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر «ساینا دنده‌ایS» امروز بدون تغییر در بازار ۳۳۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اقتصاد پرس

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.