کد خبر : 2428
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 9:28

قیمت طلا و سکه ۲۵ تیر ۱۴۰۲/ تمام قطعات سکه در آستانه ورود به کانال پایین‌تر!

قیمت طلا و سکه ۲۵ تیر ۱۴۰۲/ تمام قطعات سکه در آستانه ورود به کانال پایین‌تر!

روز گذشته قیمت طلا و سکه روند پرنوسانی داشت. سکه امامی به کانال ۲۷ میلیونی برگشت اما بار دیگر به کف کانال ۲۸ میلیون تومانی ورود کرد.کاهش قیمت، تمام قطعات سکه را در آستانه برگشت به کانال پایین‌تر قرار داده است.

به گزارش اقتصاد پرس؛ دیروز نخستین روز از هفته چهارم تیر، قیمت طلا و سکه با ثبات نرخ، آغاز به کار کرد اما بعد از ظهر، روند نزولی بر بازار حاکم شد. این کاهش قیمت تمام قطعات سکه را در آستانه ورود به کانال‌های پایین‌تر قرار داده است.

دیروز معامله‌گران بازار ارز جو حاکم بر بازار را رکودی عنوان کردند. در هفته‌های گذشته خرید و فروش به حداقل خود رسیده است و فعالان این بازار منتظر روند مشخص بازار ارز هستند.

روز گذشته دلار با قیمت ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان بسته شد و قیمت طلای جهانی نیز به جهت تعطیلی پایان هفته بازارهای جهانی در محدوده ۱۹۵۸ دلاری ثابت بود. بازیگران بازار فلز زرد ثبات فاکتورهای تعیین‌کننده قیمت طلا و سکه را عامل سکون نسبی در بازار عنوان کردند.

کارشناسان اقتصادی معتقدند، جوی در بازار ارز ایجاد شده که خود طلافروش‌ها هم از خرید فاصله گرفته‌اند. آنها می‌گویند روند طلای جهانی صعودی است و این موضوع بر روند قیمت طلا و سکه در بازار داخلی تاثیر می‌گذارد.

از بازار چه خبر؟

دیروز قیمت سکه امامی نوسان بالایی داشت و برای ساعاتی در محدوده ۲۷ میلیون تومانی نوسان داشت. این قطعه در نهایت با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی در کانال بالاتر و با قیمت ۲۸ میلیون تومان به کار خود پایان داد.

سکه بهار با رقم ۲۵ میلیون و ۱۹۲ هزار تومان مبادله شد و کاهش ۹ هزار تومانی داشت. نیم‌سکه ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد و با رقم ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مبادله شد.

روز گذشته ربع‌ سکه ۱۰۰ هزار تومان ارزان شد و با رقم ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داد. سکه با کاهش ۶۵ هزار تومانی به رقم ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.
۳ روند بازار طلل در یک روز

دیروز قیمت طلا میان افزایش و ثبات قیمت سرگردان بود اما در نهایت بعد از ظهر روند برگشت و با کاهش به کار خود پایان داد. هر مثقال طلا با ۷۳ هزار تومان کاهش با قیمت ۱۰ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلا نیز ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان کاهش داشت و با قیمت دو میلیون و ۳۳۲ هزار تومان معامله شد. روز گذشته طلای دست دوم به قیمت دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

حباب سکه روند نامتوازنی داشت و سکه‌های سنگین رشد حباب داشتند. بیشترین مقدار افت حباب مربوط به سکه امامی با ۲۱۵ هزار تومان کاهش بود. سکه بهار ۱۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۶۳ هزار تومان، ربع سکه ۵۶ هزار تومان و سکه گرمی ۴۸ هزار تومان سایر قطعات سکه نیز افت حباب داشتند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.