کد خبر : 23576
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1403 - 13:31

قیمت خودرو امروز، ۱۶ فروردین ۱۴۰۳/ صعود قیمت‌ها ادامه دارد؟

قیمت خودرو امروز، ۱۶ فروردین ۱۴۰۳/ صعود قیمت‌ها ادامه دارد؟

قیمت خودرو امروز، پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ تغییری ندارد. اما روند بازار از ابتدای هفته جاری چگونه بود؟ آیا صعود قیمت‌ها در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت؟

تجارت نیوز: در هفته‌ای که گذشت، تنها سه روز معاملاتی وجود داشت و رشد قیمت چندانی از بازار خودرو انتظار نمی‌رفت. اما با افزایش درگیری‌ها در منطقه، نرخ دلار نیز به عنوان مهم‌ترین محرک افزایش قیمت‌ها تا کانال ۶۳ هزار تومان در انتهای روز گذشته بالا رفت. بنابراین روز سه‌شنبه و چهارشنبه قیمت خودرو با افزایش وحشتناک روبه‌رو شد و حتی برخی از محصولات، رشدهای چند صد میلیون تومانی را به ثبت رساندند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی رشدهای چند ده میلیون تومانی را از ابتدای هفته به ثبت رساند.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که از ابتدای هفته جاری ۲۵ میلیون تومان گران‌‌تر شده و به ۴۳۶ میلیون تومان رسیده است.

اقتصاد پرس

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که امروز تغییری نداشت، اما نسبت به هفته گذشته ۴۰ میلیون تومان گران‌تر شده است و با ۷۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو پارس LX TU5 که قیمت آن با انتشار اخبار هیجانی توقف تولید گران شده بود، در این هفته رشد قیمت ۳۱ میلیون تومانی را تجربه کرد و با ۸۳۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی بازار هم با تبعیت از محصولات داخلی، هیچ تغییری ندارد و با نرخ هفته گذشته معامله می‌شوند.

ام‌وی‌ام X22 Pro دنده‌ای که جزو ارزان‌ترین کراس‌اوورهای جدید مونتاژی بازار شناخته می‌شود که با رشد ۴۲ میلیون تومانی نسبت به هفته گذشته سرانجام به نرخ ۹۲۵ میلیون تومان رسید.

جک J4 آپشنال اما همانند اکثریت بازار، گران‌تر شده است. این سدان پرفروش کرمان موتور طبق نوساناتی که در طول هفته تجربه کرد، سرانجام ۲۰ میلیون تومان افت قیمت داشت و به نرخ ۸۶۵ میلیون تومان رسید.

فیدلیتی پرایم هفت نفره، از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور، همانند برخی دیگر از محصولات بازار نسبت به هفته گذشته رشد عجیب ۷۲ میلیون تومانی را ثبت رساند و با نرخ یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما ۸S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود، از آغاز معاملات این هفته افزایش ۱۰۶ میلیون تومانی داشت و به کانال دو میلیارد و ۲۲ میلیون تومان رسید.

اقتصاد پرس

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.