کد خبر : 4796
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 16:07

غلامعلی جعفرزاده کارشناس مسائل سیاسی و نماینده سابق مجلس:

فقر، گرانی و تورم مردم را بدبخت کرده و گزارش‌های دروغ به مردم می‌دهند

فقر، گرانی و تورم مردم را بدبخت کرده و گزارش‌های دروغ به مردم می‌دهند

یک نماینده سابق مجلس می گوید: فقر، گرانی و تورم مردم را بدبخت کرده، آنوقت رئیس جمهور انگار در فضا است! حالا اطمینان حاصل کردم همه اطلاعات و گزارش هایی که به رئیسی می‌دهند خلاف و دروغ است.

اقتصاد پرس؛ غلامعلی جعفرزاده کارشناس مسائل سیاسی و نماینده سابق مجلس در خصوص گرانی های افسار گسیخته و عملکرد مجلس و دولت سیزدهم اظهار داشت: عملکرد رئیسی روز به روز موج بیشتری از نفرت را در میان مردم ایجاد می‌کند و عصبانیت را در جامعه آورده است. گزارش های دروغ، هنوز دعواهای انتخاباتی، هنوز دروغ روی دروغ! بعد همین ها با افرادی که محبوب ملت هستند برخورد می‌کنند. موضوع حذف از انتخابات واقعا موضوع جدیی است و اگر خطایی که در انتخابات گذشته انجام دادند در این انتخابات هم انجام دهند، دیگر هیچ چیز باقی نمی‌ماند و خودشان می‌مانند و خودشان!

جعفرزاده افزود: واقعا عده ای نمی‌خواهند کشور آرام باشد و اصلا دوست ندارند مردم آرامش داشته باشند. فقر، گرانی و تورم مردم را بدبخت کرده، آنوقت رئیس جمهور انگار در فضا است! حالا اطمینان حاصل کردم همه اطلاعات و گزارش هایی که به رئیسی می‌دهند خلاف و دروغ است. از آن سمت دیگر مجلسی وجود ندارد. من خیلی از آقای اژه ای انتظار داشتم نمیدانم چرا سکوت کرده است. این یکدستی چیزی جز پسرفت، نابودی و فساد و تخریب کشور هیچ چیزی به همراه ندارد. اقلیت محدودی که به قدرت رسیده اند دارند از مردم انتقام می‌گیرند. همین ترکیه در حال ثبت نام دانش اموزان ما است، همه اقشار جامعه در حال مهاجرت هستند، کسی دلش نمی‌سوزد؟

/اصلاحات نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.